Kendime Not

Her şey bittiğinde sadece bu zor zamanlarında yanında olanları hatırlayacaksın. Geride kalan herkes anlamını yitirecek. Zaten kötü günler boş kalabalıkları farketmek içindir. Dünyada her şey senin için bunu sakın unutma. Bundan on yıl sonra da olsa,bir gün bu söylediklerimi elbette farkedecektin. Ne mutlu ki sen bunu çok erken farkettin. Evet biraz canın acıdı ama artık insanların gerçek yüzünü gördün ve kendi gücünün farkındasın. Artık yanındaki yabancılarla vedalaş ve kendine dön. Çünkü sen her şeyden daha iyisini hakediyorsun ve gerçekten yanında kalması gereken insanlar zaten karanlığın içindeki aydınlık gibi parlıyorlar. Mutlu ol,doğru kişi olma azmini ve cesaretini asla kaybetme. Bu günlerin elbet geçecek ve gökyüzü senin için yeniden anlam kazanacak sabret güzel günler yakın.

Esra Tengilim


Yorumlar

  1. Merhaba çok güzel, çok anlamlı yazdıklarınız. Yüreğinize sağlık. Blogunuz yeni galiba. Hayırlı olsun. Takipçiniz bol olsun. Bugün ziyaretime gelmişsiniz. Teşekkür ederim. Yeni paylaşımlarda görüşmek dileğiyle 😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim fırsat buldukça yazıyorum 😊🙏

      Sil
  2. ben geldiiim:)
    ne doğru yazmışsın... ama bazen unutuyoruz kendimize söylediğimiz güzel cümleleri. unutmamak için bazen hatırlatmak iyi oluyor. kalemine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiiiiin 😊 aynen kendimize hatırlatmamız lazım çok teşekkür ederim yine geeeel 😊

      Sil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş. İlk cümleden etkiledim. Kesinlikle zor günlerde yanında olan onlar asla unutulmaz.😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kalbine dokunabildiysem ne mutlu bana 😊 yine bekleriiim 😊

      Sil
  4. Umarım o güzel günler tez vakitte gelir.

    Merhaba bloğuma yaptığınız ziyaretten dolayı teşekkür ederim.
    Bloğunuzu takip ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah 😊 güzel denk geldi başarılar diliyorum ayrıca çok teşekkür ederim takibiniz ve yorumunuz içinde 😊

      Sil
  5. Çok etkileyici olmuş:)

    YanıtlaSil
  6. Dediğiniz gibi öğrenerek ve fark ederek çıkarsak olumsuz günlerden bir şeyler almış oluruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle bloğuma uğradığınız için teşekkürler 😊

      Sil
  7. Blogunuzu takibe aldım. Bence yazmayı hiç bırakmayın o ışık var sizde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim mutlu oldum 😊🙏

      Sil
  8. Bu zor günleri kastediyorsanız kimse kimsenin yanında değil. Sadece, eğer varsa ailemiz. Allah eksikliklerini göstermesin. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin..
      Sadece bu günlerden bahsetmedim genelleme yaptım. Sayfama uğradığınız için teşekkür ederim mutlulukla kalın🙏😊

      Sil
  9. Evet, her şerde bir hayır vardır işte (: Kötü günler de yaşamalıyız ki iyi günleri ve iyi insanların değerini bilelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle 😊 bloğuma uğradığınız için teşekkür ederim başka yazılarımda karşılaşmak dileğimle 😊🎈

      Sil
  10. kesinlikle bu zor günler geçecek bugün yanımda olanlar ve arkasını dönenleri çok iyi hatırlayacagım unutmayacagım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstesekte unutamayacağız zaten... Bloğuma yine beklerim mutlulukla kalın.🎈

      Sil
  11. Her şey bittiğinde bazen çok geç kalmış olabiliriz. Bu yüzden zaman kaybetmeden ince eleyip sık dokumak lazım:)

    YanıtlaSil
  12. pikiiiii dediğin gibi yapalıııım :) tengilim ne demek kiii ve nece kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tengilim benim soy ismim 😊

      Sil
    2. onu anladııım zateen yaaa.

      Sil
    3. Anlamınıda yazmıştım ama o yorumum gitmemiş kurtuluş savaşında bir birliğin ismi olduğu söyleniyor ama aynı zamanda osmanlıda bir beylik ismide olduğu görüşü var yani net bir şekilde bulunamadı daha 😄

      Sil
    4. hımm, nette baktım ben de, bir anadolu oyunu diyor, ayrıca ingilizce ve kabala sözlüklerinde de var. ben de merak ettim, yani kelimelere meraklı olduğum için. bir de hoş bir tınısı, sesi var. yani hoş güzel bir sözcük. tengilimoğulları varmış herhalde. bulunur bu, bulursam sölerim sana daaa :)

      Sil
    5. Teşekkür ederim bende seviyorum soy ismimi 💙 tamam ara bakalım belki bulup bizi aydınlatırsın 😂😂😂

      Sil
  13. İşte keşke bize iyi gelen insanları önceden tanıya bilme, seçe bilme şansımız olsa. Böyle yaşayarak öğreniyoruz malesef.
    Bu arada Deep sayesinde keşfettim bloğunuzu. Yeni bloq arkadaşı edindiyime de mutlu oldum :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaşayarak öğrenmek belkide bütün mesele bu. Bende çok sevindim sayfamla karşılaşmanıza kalbinize dokunabildiysem ne mutlu bana çok teşekkür ederim😊

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10

Vazgeçişler...

Kendini Sev