Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10


Seni parmak uçlarıma hapsettim. Şuan ve geçmişte yazdığım her satırda içimdeki sen saklı. Unutmadım, insan ilk koşulsuz sevgiyle bağlandığı kişiyi nasıl unutur ki ? Bunu unutmak kendini unutmakla aynı durum. Çünkü insan sevgiyle doğar ve var olur. İnan bu satırları yazmak çok zor. Sevgi nedir bilmeyen birini sevmek gerçekten hiç kolay değildi. Biliyorum yokluğun benim için daha hayırlı oldu. Yoksa sende beni severdin. Bana gülümserdin. Hep yanımda olurdun. Sahi hiç mi düşmedim aklına yada bir ihtimal gönlüne? O zamanlar gözlerinde kendimi görmeyi çok isterdim. Ne güzel olurdu her şey yada olmazdı bilmiyorum. Ama bu belirsizlikler bile özeldi. Çocuktuk ama seni sevmek çok güzeldi. Tıp da yazmaz ama sevgi gerçekten iyileştiriyor. Sen beni sevmeyi denemesen bile, seni sevmek beni iyi biri yaptı. İtiraf etmek gerekirse, ben zaten seni sevmekten çok, seni sevmeyi seviyordum. Bu yüzden pişman değilim. İnsan sevmekten pişman olur mu hiç ? Olmamalı. Bu arada umarım sende iyisindir. Kötü olmanı istemem. Şimdi nerede ne yapıyorsun bilmiyorum. Bazen aklıma geliyor yüzün ama sesini unuttum. Belki bir gün yüzünü de unuturum. Yeni bir hayatım olur. Yeniden başka birini çok severim. Biri gelir ezberlerimi unutturur bana. Belki başka biri bambaşka biri yapar beni. Hayat mucizelere gebe. Belki bir gün sende birini seversin. Senin, benim gönlüme düştüğün gibi o da düşer düşüne. Belki o zaman beni anlarsın. Sanırım bu sana son vedam. Ruhuma acılarda yaşatsan her şey için teşekkür ederim. Beni güzel hatırla olur mu? Sevmeyi öğrendim. Belki bir gün sevilmeyi de öğrenirim. 

Esra Tengilim 

Bu hafta kelimeleri ben seçtim. Umarım keyifle okursunuz. Bu etkinlik bana iyi geldi inşallah size de iyi geliyordur :)



Yorumlar

  1. "Ben zaten seni sevmekten çok, seni sevmeyi seviyordum."
    Ahh yine blogunuzun adının hakkını verip kalbime dokundunuz. Ne güzel yazmışsınız. Yüreğinize sağlık 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorumlarınız kalbime iyi geliyor teşekkür ederim 😊

      Sil
  2. Nedense anne çocuk ilişkisini hatırlattı bana.
    O açıdan bakınca da baya acı veriyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet olabilir aslında asıl tema sevginin anlaşılmayışı 🙁

      Sil
  3. ''Seni parmak uçlarıma hapsettim. Şuan ve geçmişte yazdığım her satırda içimdeki sen saklı.''
    Bu cümlelere bayıldım. :) Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Geride kalan için mi yoksa giden için mi daha zor bunun cevabını uzun zamandır soruyorum kendime... Bulamadım, henüz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seven için zor yoksa gitmek de kalmak da sıradan bir eylem...

      Sil
  5. Çok doğru ama bende Allah bir şeyi oldurmadıysa daha güzelini olduracağı içindir diye düşünenlerdenim sonuçta yaşamda her şey bizim için 🌸

    YanıtlaSil
  6. İnsan sevmekten pişman olur mu hiç? Bir veda.. Sevgiliye.. Ama aynı zamanda sevmeyene de.. Kırık değilde üzgünce biraz.. Hayallerine sığdırdığı yaşanmışlıkları hayatına sığdıramadı ama yine de sevmeyeni sevdiği için pişman değil. Ne güzeldi. Bu satırları okumak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kadar güzel yorumlamışsınız mest oldum teşekkür ederim 😊

      Sil
  7. Seni sevmeyi seviyordum!
    Emeğine kalemine sağlık yüreğe işliyor yazıkların...

    YanıtlaSil
  8. Büyük konuşmak gibi olmasın ama bir zamanlar birbirine güya aşık, çok seven insanların ayrılıp birbirlerine berbat davranması o kadar anlamsız geliyor ki. Asla o sevginin gerçekliğine inanamıyorum. Aşk, sevgi kolay kolay bitmez; ama ilişkilerin sonu gelebilir. Eğer gerçekten çok kötü bir şey bitirmediyse ilişkiyi, sevginin böyle nefrete, kine dönüşmesi mümkün mü gerçekten? Çok güzel olmuş yazınız. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler 😊 Bende sevginin kine dönüşebileceğine inanmayanlardanım ama kırgınlığın nefrete dönüştüğünü defalarca gördüm.

      Sil
  9. Daha baştan seni severken gecenin azizliği dağılırdı ..daha seni severken anladım sustuğumu ..sen seni sevmeyi sevdim...gönlüne sağlık ne güzel dökmüşsün öyle cümlere....kocaman bir merhaba efendim 😊🤗bu güzel etkinlik sayesinde güzel bir dost kazanmış oldum ..sevgilier 😊🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizeleriniz ne kadar da güzel belli ki sizinde kaleminiz çok kuvvetli yorumunuz beni mutlu etti 😊

      Sil
  10. Çok güçlü bir kaleminiz var. Okurken kendimi çok farklı hissettim. Yüreğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kalbinize dokunabildiysem ne mutlu bana 😊

      Sil
  11. Bir şarkı, bir isim de mi hatırlatmadı beni sana diye sorar insan gıyabında ama ses gelmez, cevap alamaz.

    YanıtlaSil
  12. Harikayydı Esracığım, yüreğine sağlık. Seçtiğin sihirli kelimelerle ben de bişecikler karaladım :))

    YanıtlaSil
  13. Kaleminize sağlık çok güzel bir yazı olmuş.. Anlayana çok güzel sevgi mesajları var yazınızda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim umarım alması gerekenler alır diyelim ne diyelim 😊

      Sil
  14. karşılıksız sevmek sevmelerin en zoru herhalde bir de karşılık beklemeden sevmek var o da en çıkarsız sevme biçimi :) karşıdaki insan kişiye zarar vermemişse tek suçu sevmemekse insan böyle iyi hatırlar ardından seni sevmeyi sevdim cümlesi çok hoş bu açıdan :) yine çok duygulu hoş bir mektup tadında kalemine sağlıık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kadar da güzel anlatmışsınız sizinde kaleminize sağlık teşekkür ederim 😊

      Sil
  15. Çok hoş bir yazı olmuş bende katıldım etkinliğe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim en yakın zamanda bakacağım 😊

      Sil
  16. Karşısındakinin gözlerinde kendini görmek, çok istersin ama olmaz, sevgi tek taralı kalır, birey sevgi özlemi çeker ve sevgi arkasında kendine hasret bulanık gözler bırakarak gider. İnsan işte o gözlerde boğulur. Giden sevginin yerini sevgiden başka bir şey doldurmaz, dolduramaz.

    YanıtlaSil
  17. dokun bakalım kalbimize teeeen :) sevilmeyi öğrenmek herkesin başına gelsiiiin :)

    YanıtlaSil
  18. Her yazınızda kendimden bir parça görüyorum, yine öyle oldu.. çok çok güzel ♥️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumun için teşekkür ederim 🤗🌸

      Sil
  19. Şiir gibi dokunaklı bir yazıydı. Sevmenin, sevilmenin kıymetini bilmeliyiz.

    YanıtlaSil
  20. Ben bu yazını çok iyi hatırlıyorum ama yorum yapmadığımı görünce kendimi kınadım açıkçası...
    Sevmek en çok işlediğim konulardan biridir. Zira hayat sevgiyle yaşanabilir ancak. Ya severek ya da sevilerek. İkisi aynı anlarda olursa en güzelidir...
    Kalemin durmasın kızım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli ve içten yorumunuz için teşekkür ederim sevmek gerçekten insanı var eden tek şey 🌸

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vazgeçişler...

Kendinden başka...