Beklenmeyen Misafir

 Bugün seni hatırlayarak uyandım. Kendimi sevmeye başladığımdan beri aklıma gelmezdi yüzün. Şaşkınım yıllar sonra nasıl düştün düşüme? Acaba hangi şarkıda rast geldim sana? Sahi ne yapıyorsun nasılsın ? İçinde iyiliğe dair bir ışık var mı ? Yoksa kötü çocuk olmaya devam mı? Hala öyle mavi mavi bakıyor musun uzaktan insanlara? Göğsünün içindeki o söylemediğin ateşi söndürebildin mi? Aradığını buldun mu bari? Buz gibi olan kalbin sevdi mi gerçekten birini? Neyse umarım yolundadır hayatın. Beni soracak olursan iyiyim ben. Kırıldığım yerlerden çiçekler açalı çok oldu. Öyle dalıp gitmiyorum artık uzaklara. Karanlıktan korkmuyorum. Daha iyi bir insan olmak için savaşıyorum ve artık hiçbir şeyi aklımda tutmuyorum. Bazı şeyleri unutmak daha cazip geliyor. Dünü unutmak gibi... Ben bugünde yaşıyorum artık. Kalbime iyi gelen insanlarla yolculuğuma devam ediyorum. Her şeyden geçiyorum ama kendimden vazgeçmiyorum. Bana da zaman böyle öğretti. Merak etme. Yarım kalan her şarkıyı tamamladım artık içimde. Böylece büyüdüm bende. Umarım unutulmak canını çok yakmamıştır. Bir insanı yaralı bırakmak pek benlik değil de. Neyse öyle işte. Her şeye rağmen iyi ol. Arada yine de gel düşüme. Çünkü bazen eski bir tanıdığı görmek iyi gelir insana...

Esra Tengilim



Yorumlar

  1. Yani ama bazen bazı insanları içimizde öldürmeninde tek yolu zihindekiler 🙂

    YanıtlaSil
  2. İyiler yanımızda, kötüler uzağımızda olsun her dâim!

    YanıtlaSil
  3. Bu tarz insanları unutmak en güzeli

    YanıtlaSil
  4. Fakat ne güzel yazmışsın..

    YanıtlaSil
  5. Çok naif olmuş.

    "Kırıldığım yerlerden çiçekler açalı çok oldu. Öyle dalıp gitmiyorum artık uzaklara" bu kısım daha bir dokundu içime.

    Kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kalbine dokunabildiğime sevindim 🙂

      Sil
  6. Güzel cümleler var duygulara hitap eden.

    "Şaşkınım yıllar sonra nasıl düştün düşüme?"
    şiirden bir mısra misali...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok değerli yorumun için teşekkür ederim bazen bir anda kopup geliyor mısralar o kısımda öyle oldu 🙂

      Sil
  7. ah yaa hüzünlü kırık ama sonu tatlı :)

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Esra, sayfana abone olmak istediğimde hata verdi. Neden acaba? Kafamı kurcalayacak teknik bir sorun daha:)

    YanıtlaSil
  9. ''Umarım unutulmak canını çok yakmamıştır.''
    Her şeye rağmen kıyamamışsın ona:)
    Yaşattığını yaşamadan ölmezmiş insan.
    Öyle olsun bence de...

    YanıtlaSil
  10. Unutmak kötü olarak düşünülse de hayatın devamı için çok gerekli, hele hatırlanmaya layık olmayanları unutmak gerek. Güzel yazı, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız değerli yorumunuz için teşekkürler 🙂

      Sil
  11. tam bir iyileşme yazısı, elinize sağlık, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. Deneyimler yaşadıkça büyüyoruz hepimiz.Fotoğraf da manidar....

    YanıtlaSil
  13. Misafire "unutmak" üzerine yazılan bir tebessüm şiiri gibi olmuş..😊

    YanıtlaSil
  14. "Kırıldığım yerlerden çiçekler açalı çok oldu." her bir cümle ayrı bir güzel olmuş kalemine sağlık..

    YanıtlaSil
  15. Evet bazen eser gelir anılar hatıra hatta buna ilişkin çok taze bir yazı kaleme almış idim "anılarda patates olmak" diye, kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel olmuş. Duygu yüklü bir yazı... İnsanın dindiğini sandığı duygularını kabartıyor. Yüreğinize sağlık, kaleminize kuvvet...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10

Vazgeçişler...

Kendini Sev