İyilik Kalkanı


Çözemediğim düğümleri keseli çok oldu. Yok öyle eskisi gibi kendimi çok yormuyorum. Biraz yıpranmışlık olsa da ruhumda iyileşen yaralarımı hissediyorum. Gerçekten hayatta ne olursa olsun iyi olan her şey layığını buluyor. O karanlık kalpler diledikleri kadar karşılarındakini kötülükleriyle yıldırıp,yok etmeye çalışsınlar iyilikle güzelleşen kalp bir şekilde parlayıp kendini gösteriyor. O yüzden inancınızı,gücünüzü kaybetmeyin ve siz kalbi güzel insanlar iyilikten sakın vazgeçmeyin çünkü o sizin en güçlü kalkanınız olacak.
Esra Tengilim

Yorumlar

  1. İyiler her zaman değerini bulacaktır kesinlikle.
    Mail abonelik butonun çalışmıyor. Kaldırıp yeniden kurarsanız sanırım düzelir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzeldimi düzelmediysem nasıl yapabilirim söyler misiniz 😊

      Sil
    2. Hayır henüz düzelmemiş. Blogger panelden mail abonelik kaldırıp kaydedin. Sonra yeniden ekleyin. O zaman düzelecektir:)

      Sil
    3. Düzeldi sanırım teşekkür ederim 😊

      Sil
  2. Tamam teşekkür ederim 😊

    YanıtlaSil
  3. elinize sağlık çok güzel bir yazı:)

    YanıtlaSil
  4. merhaba takipteyim ben de beklerim sayfama arzu ederseniz sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Nasıl iyi geldi okumak :)
    evet çözemediğim düğümleri keseli benim de çok oldu ve hayata rağmen iyi kalabilmek olağanüstü bir şey bence :)

    YanıtlaSil
  6. Çok mutlu oldum 😊🙏

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10

Vazgeçişler...

Kendini Sev