Kendinden başka...

 Öyle yorgunum ki nasıl anlatsam bilmiyorum. Ama anlaşılmak isterdim. İnsanlar artık beni hayal kırıklığına bile uğratmıyorlar. Herkes her şeyi yapabilir bu çağ böyle bir çağ. Kirli, saçma bir çağ işte. Ufak bir güzellik arıyoruz onca karmaşanın içinde. Nefes almaya çalışıyorum. Kim bana nasıl gelirse artık öyle gidiyorum insanlara. Sevgimi de saygımıda hak eden insanlar için saklıyorum. Hem daha da rahat yaşanıyor böyle. Kendi doğrularının peşinden gitmek en iyisi. O yüzden insanlardan hiçbir zaman akıl alma gereği duymadım. Zira insanların aklı kendilerine yetse hayatları bambaşka olurdu. Kendin için yaşamak en güzeli. Kendi fikirlerin ile yaşamak en özeli. Hem günler bitiyor, yıllar bitiyor. Ne kalıyor ki geriye? Kendinden başka.

Esra Tengilim 





Yorumlar

  1. "Ufak bir güzellik arıyoruz onca karmaşanın içinde. " Yetinmesini bilen insanlar olmamıza rağmen, hak ettiğimizi alamamak, bizleri üzüyor.
    Kaleminize, emeğinize sağlıklar diler, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Bu vazgeçme halinden çok ürküyorum belki yeni tanıştığımız için belki senin gibi çok yorgun olduğum için ♥️

    YanıtlaSil
  3. bu yazı bana çok hitap etti açıkcası yapacağım çok yorum var fakat yazdıklarını tekrar etmek istemiyorum...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba kızım. Bu zor günlerde sana İnstagram,da rastladım. Gerçi 2022 de yazılmış ama buna yorum bırakmak istedim. Ben de sana katılıyorum ama başkalarının beklentilerine uygun olmayabiliriz. O nedenle biz de fazla beklentiye girmemeliyiz. Sonu hüsran olur ve gittikçe neredeyse insan ırkından kendimizi soyutlamaya kadar gidebilir bu durum. Ben şahsen tam da bu dönemeçteyim. Emeklerine sağlık kızım👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba mesajınız bana çok iyi geldi çok teşekkür ederim 😊

      Sil
  5. Ben Ece Evren. Çıkmamış. Adsız benim yani💙

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10

Vazgeçişler...