Sevilen Dönüşüm

 Dönüştüğüm kadını seviyorum. Kalbine iyi gelmeyen her şeyden, herkesten vazgeçen kadını. Sadece değer verdiği ve değer gördüğü şeylere, sevgiyle bakan kadını. Kendi bildiği doğruların peşinden koşan kadını. Her şeyi,akışı değiştirecek gücü ve cesareti olan kadını. Kendine verdiği sözleri tutan kadını. Herkese rağmen gülümsemekten vazgeçmeyen, hayata tutunan o kadını gerçekten çok sevdim. Çünkü o kadın biliyor ki onu artık kimse, hiçbir şey yıkamaz. Hayat artık onun parmaklarının ucunda. Ona bu kararlılığı verene şükürler olsun. Şimdi beni bu hale getiren tüm hatalarımı kucaklıyorum ve gökyüzüne inanarak bakıyorum.

Esra Tengilim 




Yorumlar

  1. ben de sevdim onu aferin onaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Harikasın güzel kadın 🧿👏👏🤗🤚

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Senin değerli yorumunu nasıl spamlarlar 🥺

      Sil
  4. Bunları başarabilmek gerçekten çok zor ve sizi haddime olmayarak tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  5. Sizde benim blogumu takip eder misiniz

    YanıtlaSil
  6. Achima Abelard23 Nisan 2023 18:55

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10

Vazgeçişler...

Kendinden başka...