Kendini Sev

 Anlatmak değil de anlamanızı daha çok isterdim. Uzun sessizliğimin yorgunluğumdan olduğunu aslında hiçbir şeyin artık önemli olmadığını bilmenizi isterdim. Vazgeçtim ben sonu bitmeyen hikayelerden. Kaçmak istediğim yollar vardı çoktandır. Dibinde olduğum ve defalarca çıktığım binlerce kuyular... Beni tüketen düşüncelerden,içimde öldürdüğüm insanlardan, yüklerimden arınmanın yollarını arıyordum ve buldum. Artık sonsuz bir gelecek var önümde ve hepsini kendim elde ettim. Çünkü gücün kendisi benim. Şahı da ben oynatırım matı da istersem rezil ederim. Yeter ki isteyeyim. Sonsuz inanç yükledim içime ve artık gökyüzüne farklı bakıyorum. Ağaçlar mutluluk veriyor, güneş gülümsüyor. Sanırım buna insanın kendini sevmesi deniliyor. Sevin en çok kendinizi sevin. Hayatı birilerini ikna etmek için değil kendinizi sevdiğiniz için yaşayın.

Esra Tengilim 



Yorumlar

  1. İnsan nasıl bir yaradılış üzere olduğunu bir anlasa,evvela fiziken kendine hem hayran olur hem de çok mahçup kalır..
    Sevmek çok büyük bir kelime ve nerdeyse dünyanın hammadesi gibi..
    Çok güzeldi yazınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıymetli yorumunuz için teşekkür ederim çok güzel yorumlamışsınız ☺️

      Sil
  2. Merhaba Deep'de gördüm seni öyle geldim. Bloğunu takibe aldım ve BLoG LisTeM sayfasına ekledim. Bundan sonra sürekli uğrarım :) Bu arada bloğuma çaya beklerim çay bedaveeee :)

    YanıtlaSil
  3. kendini sevmeyen ortadan ikiye çatlar yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naber deep gel çay içelim :)

      Sil
    2. :) soğuk kahve olsun, yanında da sandviç :)

      Sil
    3. Çatlıyorlar canım 😄

      Sil
    4. Demek karnında aç hıımmm kurun sofraları her şeyden donatın... :) :D :)

      Sil
    5. Senin burayıda doldurduk EsTen kusura bakma :)

      Sil
    6. Sıkıntı yok yine bekleriz ☺️

      Sil
  4. Evet her şeyin fazlası zarar sonuçta. Önce yaratanı sevmek kendine dönmek en güzeli 🌷

    YanıtlaSil
  5. "Hayatı birilerini ikna etmek için değil kendinizi sevdiğiniz için yaşayın." En sevdiğim cümle bu oldu.
    Anlatmak istediğiniz şeye katılıyorum, güzel ifade etmişsiniz. Kaleminize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim başka kelimelerle buluşmak dileğimle ☺️

      Sil
  6. Achima Abelard23 Nisan 2023 18:56

    Na tomto blogu máte skvělý článek a já chci poděkovat panu Pedrovi, úvěrovému úředníkovi, který mi poskytl půjčku ve výši 600 000. Pounds poté, co jsem mu vysvětlil celý můj projekt prostřednictvím jeho soukromého e-mailu na pedroloanss@gmail.com, pak jsme mluvili o sazbě a podmínkách prostřednictvím e-mailu, protože já žiji v Aucklandu a on žije ve Spojeném království, takže po celém procesu mi bylo vyhověno půjčka s flexibilním splácením půjčky.
    Právě teď jsem tak vděčný a doporučím každému, kdo má obchodní projekt nebo potřebuje finanční službu, aby kontaktoval pana Pedra na jeho soukromý e-mail.

    Ještě jednou děkuji.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10

Vazgeçişler...

Kendinden başka...