Hislerin Kırıntıları

   Kaçmayı hiç bilemedim ben. Yalanlarla avutamadım kendimi. Gerçeklerin canımı acıtacağını bilsem de o tokatları sevdim. Ne düşünüyorsam söyledim. Korkmak ne demek bilmedim. Nasıl hissediyorsam öyle yaşadım bu hayatı. Acı mı da sevdim gülüşümü de. Yeri geldi hatalarım için aynadakine de bağırdım yeri geldi kendime sımsıkı da sarıldım. Bir şeyi seviyorsam söylemekten, hissettirmekten hiç korkmadım ve eminim 7'den 70'e hep böyle olacağım, böyle kalmak için savaşacağım. Güzel olduğuna inandığım her şeye gönülden bağlıyım. Yenilgilerime rağmen bak hala hayattayım. Gülüşlerimi değişmem biri için dökülen göz yaşına. Üzülüyorum arada insanlar için harcadığım yıllara. Ama aldığım dersleri görünce bir kere daha seviyorum kendimi. Ben kaybetmeyi bilmem çünkü kazanmak için oynamam bu dünya oyununu. Gerçekten hissedenler anlar, anlatılanları. Anlamayanların ise bir önemi yok artık. Hayat bir şekilde öğretiyor çünkü istesen de istemesen de. Kendini kaybetme. Geçmişini unutma. Geleceğine sımsıkı sarıl. Bu hayat böyle yaşanıyor. Kurtlar ve kuzular aynı masada şimdilerde. Herkes katilinin yüzüne gülüyor bilmeden. Artık nefret her köşe başında. Ruhunu kaybedenler başkalarının ruhuna göz dikmiş. Gülüşünü kaybetmeyenler yaşıyor bu hayatı. Belirli bir kalıba girmeyenler özgür. Deliler mutlu. Bak burası yeni dünya işte. Cesareti olanlar hayatta kalıyor. Acılarıyla yüzleşenler güçlü oluyor. Burası bu kadar işte. Bir şekilde akışa bırakıp yaşamı kutlamak lazım.

Esra Tengilim


Yorumlar

  1. Umarım sizlerin de kalbine dokunabilirim demişsiniz ya her yazınızda sadece kalbime değil tüm benliğime dokunuyorsunuz sanki. Her bir satırınızda ayrı ayrı kendimi buluyorum. Sanki benimle aynı hayatı yaşayan biri var da o yazıyor bunları. Yazdıklarınızı okumak bana çok tuhaf hissettiriyor bu yüzden. Tuhaf ama çok hoş bir tuhaflık. Çok hoşuma gidiyor gerçekten. Kalbimize, benliğimize dokunan her bir satırınız için çokça teşekkür ediyorum, emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz o kadar iyi geldi ki işte buna kelimelerim yetmez. Bir yerlerde benimle aynı şeyleri hisseden insanların varlığı gerçekten kalbe çok iyi geliyor. Bu yüzden her şey için asıl ben çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. Yaşadığımız çağda insan ne düşüneceğini bilemiyor. Her şey, herkes çok karışık. Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil demişler. Tam da o durumdayım. Hayat kısa , daha ne kadar yaşayacağımızı bilmiyoruz, bazı şeylere geç kalmamak gerek. Güzel paylaşımın için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle yorumun için teşekkürler ☺️

      Sil
  3. Kendimizle barışıksak sorun yok. :) Kurtlar konusunda dikkatli olalım kafi.
    Yazınız pozitif enerji verdi, kaleminize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  4. Çok içten bir paylaşım Esra. Hayat insana her şeyi öğretiyor. Bu süreçte kendin gibi olabilmek, inandığın gibi yaşayıp, inandığını dürüstçe söylemek hiç kolay değil. O yüzden kutluyorum seni 👏👏🧿😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun beni çok mutlu etti Yıldızcığım iyi ki varsın ❣️

      Sil
  5. valla yani sen hepimizin duygularının düşüncelerinin sesi gibisin yaa,

    YanıtlaSil
  6. hslerime tercüman oldunuz kalemize gönlünüze saglık

    YanıtlaSil
  7. O kadar güzel bir yazıydı ki...
    Kelimeler bir bir dökülmüş yazıya.
    Yüreğinize sağlık. 🌸🙏🏻
    Tercümanımız oluyorsunuz. :)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel yazmışsınız, yüreğinize sağlık, çok da doğrular

    YanıtlaSil
  9. Tamamen beni anlatmış yazı fakat hayat böyle değil işte... İnsanlar; dobralığı sevmez, yüzüne gülünsün arkadan konuşulsun ister, doğruları duymak işlerine gelmez duymak istediklerini söylemen gerek. Sürü psikolojisine uyman gerek, sivri/farklı düşüncelerin olmamalı. Haklı güçsüzse, haksız güçlüyse; haksızın yanında olurlar. Ve benzeri....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef dünya böyle karanlık bir yerde işte. Hâlbuki her şey çok başka olabilirdi.

      Sil
  10. Aynı duygu içindeyiz :( insanlar için yıllarımızı neden harcadık ki...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10

Vazgeçişler...

Kendinden başka...