Zifiri Karanlık

 Zifiri bir karanlıkta sevdiğim insanlar vardı. Işığı gördüğümde ilk onlardan vazgeçtim ve o an anladım ki insan herkesten, her şeyden gidebilir. Kimsenin yeri ebedi değil. Zaten yarına garantinin olmadığı bir dünyada kim kalıcıdır ki? Dürüst olalım. Bizler sadece hikayelerimiz bitene kadar, bize eşlik edecek insanlar arıyoruz. Herkes birbirinin hikayesini oluşturuyor. Ne eksik ne fazla herkesin bir kelimesi var, birbirinin hayatında.  İstesek de istemesek de bir gün, bir son sözümüz olacak bu hayata ve tüm insanlığa, birde geride bırakmak zorunda kaldıklarımıza. Yaşadığımız her şey bir gün bitecek. Gülen yüzümüz sadece anılarda kalacak. Kimi kendi hikayesi bitene kadar hatırlayacak kimisi de ertesi gün unutacak. Ama bir gün her şey gerçekten bitecek. Hoşça kal dediğimiz bu hayat, boş kalacak ve başkaları gelip o boşlukları doldurmaya çalışacak. Ama bunlardan daha önemlisi de kimler birbirinin hikayesinde güzel anılacak? Kim hangi şarkıda hayal edilecek? Kim ölse de bir gülüşte sonsuz kalacak? İşte bu sorulara güzel bir cevap olmak için çabalamak lazım. Her şeyden önce güzel yaşamak ve yaşatmak lazım. Bunları sevdiğin birini kaybettiğinde daha iyi anlıyorsun. Ona veda ettiğin son dakikalardaki çaresizliğinde gerçek hayat ile tanışıyorsun. O yüzden kimseye sonsuz bağlanmayın ve unutmayın her şey bittiğinde geride yine kendinizle baş başa kalacaksınız.

Esra Tengilim



Yorumlar

  1. Çok güzel bir yazıydı, etkileyici. Benzer şeyleri düşünürüm zaman zaman. En çok da kendine bağlanmamalı insan. Kendine bağlanan dünyaya bağlanır. Kalemine sağlık, tüm yazıların çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim düşünülecek çok şey var ama zaman yok mutlulukla kal ☺️

      Sil
  2. Merhabalar.
    Yazınızdan çok etkilendim. Gerçeklere dokunan cümlelerin içinde gerçeklerle yüzleşmeyi hatırladım. Kaleminize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.
    Cenab- Hakk cümlemizi, birbirlerimizin hikayelerinde güzel anılacak kullarından eylesin.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah değerli yorumunuz için teşekkür ederim 😊🙏🏻

      Sil
  3. Esracığım yine çok çok güzel bir yazı. Etleyici, duygulu, gerçek ve samimi. Yüreğine sağlık canım 🧿🧿👏👏🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldızcığım beğendiysen ne mutlu bana Teşekkür ederiiiim 🌸

      Sil
  4. hıms, peki o zamansa bağlanmıyoruz mademsi kimseye :)

    YanıtlaSil
  5. Hepsi doğru tespitler, elinize sağlık. Keşke daha çok insan bu yazdıklarınızı anlasa, o zaman bu kadar kötülük olmazdı. Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz beni çok mutlu etti demek ki yalnız değiliz.🌸

      Sil
  6. İşte o günleri görebilmek için insan önce kendini yüzleştirmeli bu hayatta.

    YanıtlaSil
  7. " bir gülüşte sonsuz kalmak" işte her şeyin özü bu...
    harika yazmışsın çokk beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim kalbine dokunduysam ne mutlu bana 😊

      Sil
  8. Gerçekten çok doğru yerlere deyinmişsiniz. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Öyle hayat koşuşturma ile geçerken anın değerini unutuyoruz gülmeyi unutuyoruz mola verip derin derin nefes almayı unutuyoruz.Dilerimki anın değerini bilelim :) Şuan bile bu yazıyı okumak çok kıymetli idi.Kaleminize sağlık bugünün güzel mottosu idi.Sevgiler...Güzel kalpli insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz çok iyi geldi o kadar güzel anlatmışsınız ki telaşımızı ben teşekkür ederim 😊

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10

Vazgeçişler...

Kendinden başka...