İçimdeki Ses (3)

Eğer bir sevgi senin ruhuna iyi gelmiyorsa ondan vazgeçmen gerekir. Yılların öğrettiği en önemli şey buydu. Hayatında verdiğin değerler seni üzüyorsa kopar bağlarını. Bir şey seni yıpratıyorsa, ondan uzak durmayı öğren. Hayatını biraz basitleştir. Kırıldığında sessizleşmeyi de öğreneceksin, kızdığında bağırmayı öğrendiğin gibi. Bırak layık olmayanlar için yorma kendini. Kendinden ödün verdiklerin için üzülme, Hak gördü kul görmese de. Bak perde kalktı artık en değerli olan yine sensin. Yıllarca emek verdiğin bir dostluğu bile, tanıyamadığında anlıyorsun yaşamı. Bundan yıllar önce, sevginin zerresini hak etmeyen ama yine de vazgeçemem dediğin her insanı bugün gölgene hasret bıraktığın gibi. Her insan unutulabilir. Her şey geçer.  Her hikaye elbet bir gün biter. Bu yüzden kalbine iyi gelen insanları sev. Mutluluğuna gölge düşürenleri değil ona sebep olanlara bağlan. Sevgiyi, emeği gerçekten hak eden insanlar için çabala. Ve sadece doğru zamanda gelecek olan güzellikler için sabret. Devamı gelecek...

Esra Tengilim


Yorumlar

  1. Çok anlamlı şeyler yazmışsın yine. Kalemine, yüreğine sağlık. Geçmişe dönüp bakınca hiç kalıcı dost edilemediğimi görüyorum. Sen ne kadar onlar için uğraşmış olsan da hep diğer insanlar senden önde ve kıymetli oluyor onların gözünde. Sen de unutuluyorsun. O yüzden dost falan aramıyorum artık. Sanal ortamda tanışıp konuştuğum bir iki arkadaşım var sadece. Uzaktan olsa da onlarla daha iyi anlayabiliyorum, daha keyifli vakit geçiriyorum. Böyle bir dostluk daha iyi oluyor demek. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha iyi anlaşabiliyorum olacaktı, yanlış yazdım. :)

      Sil
    2. Dostluğun artık yakınlık yada uzaklıkla alakalı olmadığını düşünüyorum kalbine iyi gelen ne varsa bir şekilde yanında oluyor 🌸

      Sil
  2. Yazının içinde düşünmeye değer şeyler var bazıları ise biraz daha emek isteyen tavsiyeler gibi geldi bana örneğin en başta sana iyi gelmeyen sevgi bağını koparma tavsiyesi bazen istese de onu yapamıyor insan çünkü çok çok yol alınmış olur o kişiyle çok şey inşa edilmiş olabilir bazen tutkuyla bir araya gelen ortak bir hayat için ortak bir amaç için hayatin yorduğu yıprattığı çiftler olur örnek misal,onlara sorsan evet bu bağ artık ruhumuza iyi gelmiyor deseler bile arkalarında çocukları olur yaşlıları olur o bağı koparmak çok çok acı saçar.
    Onarmayı da deneyebiliriz düzeltmeyi bazen dış ve üçüncü faktörler de ilişkilere zarar vereblir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru bazı bağları koparmak kolay değil ama başında engel olabileceğimiz kırgınlıkların önünü ilk adımda kesebilsek arkamızda çok acıda bırakmayız.

      Sil
    2. Aile ve kan bağlarında durumlar daha sıkıntılı kısaca.

      Sil
  3. Ne güzel yazmışsın öyle gönlüne sağlık canım benim sevgiler ..kendimi buldum aralarda :)

    YanıtlaSil
  4. Selam uzun zamandır buralarda yoktum yeni bir blogla geri döndüm sizi takipteyim. Rica etsem sizde destek amaçlı bloguma uğrayıp takip eder misiniz ?

    YanıtlaSil
  5. Birkaç yıl öncesinde yaşadığım ve en sonunda doğru kararı verdiğimi düşündüğüm bir olayı buldum bu yazında. Varlığına alıştığın bir insanı hayatından çıkarmak her ne kadar zor olsa da bir süre sonra rahatlayıp doğru kararı verdiğini ve büyüdüğünü anlamak güzel şeyler sanırım. Emeğine sağlık, çok güzel yazmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumun için teşekkür ederim kendini bulman ne kadar mutluluk verici insan bir yerlerde aynı şeyleri hisseden insanların olduğunu bilince daha huzurlu oluyor 🙏🏻

      Sil
  6. Çok kolay değil vazgeçişler ama yine de yapmak lazım...

    YanıtlaSil
  7. eveeet yaa geçmişi boşvercen hep ileriye bakacan :)

    YanıtlaSil
  8. Bazen toksitleşmiş sevgiyi sökük atmak gerekir zaman geçtikçe hafifler insan.. Sana daha iyi geldiğini işte o zaman anlarsın

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10

Vazgeçişler...

Kendini Sev