9 Mayıs

Uyusam geçer mi? Bir acıya tam alıştık derken hiç beklemediğim yerden yaralandım. Acının ne tesellisi ne de çaresi var. Biliyorum buna da alışmak zorundayız. Bir çiçeğin daha solduğunu kabul etmek inan bana çok zor. Hayatı deli dolu yaşayan, neşesiyle ışık saçan birini toprağa yakıştıramıyorsun. Diyecek bir şey de bulamıyorsun. Konuşarak anlatamadıklarımı, yazarak anlatıyorum. Bu yüzden bilmelisin ki gerçekten ölüm gidene değil, geride kalana zor. Bu yangın sönmez. Ancak yanmaya alışırsın. Son bir kaç ayda bunu öğrendim. Tahmin etmezdim böyle bir ani gidişi. Daha yaşayacak çok güzel yarınların vardı.  Biliyor musunuz? Acıdan kaçsanızda o sizi mutlaka buluyor. O yüzden yüzleşmekmiş en iyisi. Bilmiyorum bu acı ya yok edecek yavaş yavaş bizi ya da daha güçlü biri yapacak. Sabır diliyorum hepimize. Seni çok özleyeceğim ve sadece gülüşünü hatırlayacağım. Hayatım da ilk defa o buz gibi odanın önüne gittim ama son kez yüzüne bakamadım. İnan güzel hatırlamak için. Affet olur mu?  Dualarımdasın ve anılarımda saklı kalacaksın. Melek kalplim...

Esra Tengilim



Yorumlar

  1. Allah rahmet eylesin. İnsanın sevdiklerini kaybetmesi çok zordur. Unutulmaz tabi, Allah geride kalanlara sabır versin.

    YanıtlaSil
  2. Mekânı cennet olsun.

    Ki ardında bu kadar güzel, sıcak ve içten duygu ifadeleri bırakan birinin gideceği yer de orasıdır, diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Rabbim Cennetinde en güzel köşeyi versin.

      Sil
  3. Başınız sağ olsun, Allah rahmet eylesin 🙏

    YanıtlaSil
  4. Allah rahmet eylesin.
    Sabır diliyorum. 💐

    YanıtlaSil
  5. Bu duyguları tanıyorum. Ardından daha da güçlenirmişiz. Kimin umurunda? O yok ya artık. Yerini dolduracak kimse de yok.
    Başınız sağ olsun. Bloğuma beklerim. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10

Vazgeçişler...

Kendinden başka...