Hatırlıyor musun? #KelimeOyunu18

 Sahi hatırlıyor musun ilk kimi sevdin yada onu sevdiğinde ki o saf duyguyu, çabanı? Yanından geçip gittiğinde kalp ritminin nasıl değiştiğini, o heyecanını ? Peki ya onunla göz göze geldiğinde utanıp, pembe olan yanaklarını, arkadaşlarının fark edip gülüştüğünüz zamanları ? Güneşin bir anlamı olduğu zamanlardı.. Ne de çok mutluyduk. Üstelik o zamanlar karşındakinin seni sevmesine gerek yoktu. Çünkü sen onu, içinde yaşatıyordun ve bu bir yük değildi. Dostların hata da yapsan hep yanında olurlardı. İnsanların soğuk duvarları yoktu. Herkese özgürce kalbini açabiliyordun. Ne ara her şey bu kadar anlamını yitirdi? Çoğu şeyi nasıl unuttuk? Hislerimiz nasıl öldü? İnsanlar nasıl bu kadar kötü bir yaratığa dönüştü? Hiç anlamadım. Söylerler ki geçmiş, bugün ve yarının içindeymiş. O halde bizler geçmişi unutarak, bugünü ve yarını nasıl yaşıyoruz? Düşünsene artık heyecanlanmanın bile bir lüks olduğu bir dünyadayız. Çok korkunç değil mi ? Sihire inanmam ama sanki biri hafızamızı silmişte, güzel olan her şeyi unutmuş gibiyiz

Esra Tengilim


Merhabalar bu haftanın kelimelerini sevgili Sessiz Gemi verdi. Bende bir şeyler yazmak istedim. Umarım beğenirsiniz. Keyifli okumalar daha fazla yazılarım için instagram hesabıma bekliyorum mutlulukla kalın :)


Yorumlar

  1. Kelime oyunu, gerçek hayattan kesitleri anlatınca okumak daha keyifli oluyor 🙏 ☺️ Kaleminize sağlık, mutlu pazarlar 🙏 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim size de mutlu pazarlar :)

      Sil

  2. "Geçmiş bugün ve yarının içinde," öykünü güzelleştiren en güzel, en anlamlı sözlerden biri. Yüreğine sağlık Esra🧿👏🌺😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Yıldız beğenmene sevindim ☺️🌸

      Sil
  3. Güzeldi, bu zaman için samimi ve gerçek bir çok "yitiriş" var yazıda. Sevdim ben :-)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim 😊

      Sil
  4. Çok güzeldi yine. Kaleminize,yüreğinize sağlık :):)

    YanıtlaSil
  5. Ben de çok sevdim yazıyı. Yine de her şeyin tam olarak yitmediğine, sonlanmadığına inanıyorum. Kalemine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  6. ya valla en güzeli hep heyecan duyabilmek yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede bunu düşünmek bile iyi geliyor 😊

      Sil
  7. Ah keske hep çocuk kalsak saf temiz kalsak dedirtti bu yazınız :)) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalbinize dokunabildiysem ne mutlu bana 🌸

      Sil
  8. Eskiden sevmek yük degildi değil mi...
    geçmişi özlemek de güzel işte böylesi anlarda.
    :)

    YanıtlaSil
  9. Yazıda şiir gibi bir his var,bu aralar çok popüler bu tür şiir gibi yazı yazma sanatı..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir benimde O tarz hoşuma gidiyor 😊

      Sil
  10. çocukluk her şeyin daha güzel ve daha heyecanlı olduğu bir dönem neyse ki çocuk kalabilmek elimizde :) yine çok güzeldi kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet içimizdeki çocuğu yaşatmak önemli 😊

      Sil
  11. bizler geçmişi unutarak, bugünü ve yarını nasıl yaşıyoruz?
    Çok güzel bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
  12. çok güzel yazmışsınız düşündürücü elinize sağlık..:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10

Vazgeçişler...

Kendini Sev