Bembeyaz bir hüzün...

Özlüyorum. Biliyorum yokluğunun üzerinden aylar geçti ama özlemenin zamanı yokmuş. Bende bu duruma diğerleri gibi alışırım sandım fakat acı geçmiyor sadece bağışıklık kazanıyormuş. Bazen aniden aklıma geliyor yüzün, gülümseyişin ve sesin. Bende gerçekten çok derin izler bırakmışsın ki seni unutmayı istemiyorum ve öğrendim ki giden her insan bizden de bir şeyler götürüyor. Aklıma düştüğün her an dualarımdasın. Biliyorum ölüme söyleyebilecek bir şey yok. Doğduğumuzda belli olan bir şeye şaşırmak da garip ama yine de bu gerçeğe alışamıyorum. Keşke zamanında seni çok sevdiğimi daha fazla dile getirseydim. İşte hayatımızdaki kayıplar, geç kalmalarımızı aydınlığa çıkarıyor. Ertelediğimiz her şey bir gün yakamıza yapışacak. Ertelemeyin ne yaşamayı ne de sevmeyi... Gezin o güzel kırları, koklayın en güzel çiçekleri yapmak istediğiniz her şeyi yapın. Sevmekten korktuğunuz insanları sevin. Nefes alıyorken artık hiçbir şeye geç kalmayın.

Esra Tengilim 





Yorumlar

  1. :-(( Ölümlere alışmak söz konusu değil ama kabullenmek en iyi çare...

    YanıtlaSil
  2. Sevmeyi ve yaşamayı ertelememek gerek, haklısınız.

    YanıtlaSil
  3. Korkularımdan biridir. Sevdiğim birinin aniden , ben ona kızgınken yada o bana, ölmesi. Ölümden daha çok can yakar bu durum.

    YanıtlaSil

  4. Hayatı ertelemeden yaşayalım, çok geç olmadan yapabileceklerimizi yapalım, söylemek istediklerimizi söyleyelim ki keşkelerimiz olmasın. Çok güzel anlatmışsın yüreğindekileri Esra, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Yazdıklarınızı yaşadım ama içinde ölüm yoktu benim hikayede.. ertelememek gerek. Seviyorsan seviyorum demek gerek.. hayat kısa,kuşlar uçuyor.
    Yazınız yine harkulade olmuş, seviyorum yazılarınızı.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmenize sevindim çok teşekkür ederiiiim 🌸

      Sil
  6. Geç kalmamak gerek. Ne bugüne ne de yarına... Çok güzeldi yazınız. Cümleleriniz de kendimi buluyorum çoğu zaman 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim çok mutlu oldum ☺️

      Sil
  7. Ölüm. Herkesin sonunu bildiği hayatları yaşıyoruz. Yarın ne olacağı ise meçhul.

    YanıtlaSil
  8. En güzel bayram mesajları başlıklı yazıma yapmış olduğunuz yorumdan dolayı çok teşekkür ederim İyi bayramlar.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10

Vazgeçişler...

Kendini Sev