Yaşamak #kelime oyunu 16


  Asıl cesaret nedir biliyor musun? Yaşamak, her şeye rağmen yaşamak. Bakın hayat da kalmak demiyorum, gerçekten yaşamaktan bahsediyorum. Her saniyenizi dolu dolu geçirdiğiniz zamanlar, yaşadığınız zamanlardır. Bazen bir gülüş de hayat bulursunuz bazen bir satırda bazen de bir çift göz de. İşte çoğu zaman tek bir andır yaşama kavuşmak. Kimisi için yaşamak çabalamaktır kimisi içinde sadece seyretmek ve olanlardan ders çıkarmak. Bu yüzden her insan için yaşamak farklıdır ve özeldir. Ama önemli olan bence sevgiyle yaşayabilmektir. Eğer bu hayat da birilerinin yüzündeki tebessüm olabilmişseniz, tüm kötülüklere rağmen kalbinizi temiz tutmuşsanız ya da birileri, yanınızda olduğu için huzurlu hissediyorsa, bu hayatı yaşamayı hakketmişsiniz demektir. Bunlar gibi hayatta illa ki yaşamak için sebepler var. Ailenize sarılın, sevdiklerinize sarılın, sevdiğiniz şeylere sarılın, gölgenize sarılın... Yaşamı, tüm hücreleriniz ile tutun ellerinizde. Hem çevrenizdekilere ışık saçın hem de kendi ruhunuza. Zaten kalbinizde sevgi olduğu sürece sonsuza dek parıldarsınız. 

Esra Tengilim


Uzun zamandır maalesef olamadım buralarda. Ama artık döndüm diye düşünüyorum. Bu haftanın kelimelerini sevgili Duygu Emanet seçmiş. Umarım beğenirsiniz. Keyifli okumalar :)



Yorumlar

  1. Hoşgeldin, ben çok beğendim, net, kısa, öz, samimi;)

    YanıtlaSil
  2. çok güzeeel, ışık saçarsak eveey gölgemiz de olur onu da severiz hıhıms :)

    YanıtlaSil

  3. Ne güzel söylemişsin "kalbinizde sevgi olduğu sürece sonsuza dek parıldarsınız." Yüreğine sağlık 🧿😊🤚

    YanıtlaSil
  4. Işık olalım yani ışıl ışıl yaşayalım eveet yine çok hoş kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeldi. Yaşayalım tabii ya :):) Kaleminize sağlık 🌸😊

    YanıtlaSil
  6. Kaleminize sağlık 🙏

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim kalbinize dokunabildiysem ne mutlu bana 😊

    YanıtlaSil
  8. Yaşamak,
    Kimine göre nefes almak kadar basitken kimine göre çözmesi zor bir denklem .
    Güzeldi.

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel yazmışsınız . İyi hissettiriyor

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel, anlamlı bir yazıydı. Bir şeylere tutunmak, sarılmakta hayat anlam kazanır. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Her şeye rağmen yaşamak... Çok güzeldi okuması bir de şey gibi geldi sevgisiz yaşamak sönük yaşamak gibi...

    YanıtlaSil
  12. Yaşamak gibisi var mı nedense başa bir şey gelmeden kıymeti anlaşılmıyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10

Vazgeçişler...

Kendinden başka...