Sevmek

 Hayatım boyunca bir insanı sevmekten asla pişman olmadım. Çünkü gerçekten hiçbir karşılaşma tesadüf değil ve bence hayatımıza giren yada hayatımızdan giden her insan ruhumuzda iz bırakıyor ve biz o izlerle büyüyoruz. Tabi ki hayal kırıklarımız da oluyor, defalarca oldu ama onlarda doğru insanları fark etmemize, onları daha güzel sevmemize yardımcı oldu. Aslında gerçekten derinden düşündüğün zaman her şey sevmekle başlıyor. Ben mesela kendimi, sevmekle keşfettim. Mutlu olduğumu sevmekle hissettim. Kalbimin nasıl acıyabileceğini sevmekle öğrendim. Doğru insanları yine sevmekle buldum. Bu yüzden  sevmekten hiç bir zaman vazgeçmedim. Çünkü sevmek insanı güzelleştirir. Doğruları gösterir. Bazen üzülsen de bu acı seni geliştirir ve daha güçlü biri yapar. Yani sevmenin iyisi kötüsü yoktur. Öğrettikleri vardır birde öğretecekleri...

Esra Tengilim





Yorumlar

  1. Tesadüflere inanırım ama hayamızda ki her şeyin ve herkesin (iyi yada kötü) biz orada olmalarını şstediğimiz için var olduklarına inanırım:-)

    YanıtlaSil
  2. Sevmek, sevebilmek güzel şey. Yazınız da çok güzeldi. Olumsuzluklardan ders alırız ki güzel şeylerin farkına daha çok varırız. :)
    Bir hayvanı, bitkiyi ya da bir anime karakterini sevmek de güzel. Bağlar değerlidir. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle dersler hayatı kolaylaştırır 😊

      Sil
  3. kendimizi sevdikten sonra herşeyi sevebilmeyi başarıyoruz sanırım ama insan kendini sevmeyi pek de başaramıyor gibi.

    YanıtlaSil
  4. Ben her zaman yolculuğu sona tercih ederim. Hayatıma giren herkesle ilgili aynı şeyi düşünüyorum. İyi ki hayatıma girmişler. :)

    YanıtlaSil
  5. Tesadüf denilen an gerçekten tesadüf müdür? Yoksa, algıda var olan bir hazırın ötekiyle yolunun kesiştiği an(mı)dır? diye sormuş ve düşünmüştüm; yazmaya yeni başladığım ve epey güzel anlar yaşadığım bir dönemde. Sana katılıyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel bir soru 😊

      Sil
    2. Bence tesadüf değil tevâfuk:) Çok güzel bir anlatım olmuş..Kalemine sağlık

      Sil
  6. Hayatta her şey tevafuk. Biz manasını bilmesekte, anlayamasakta her şeyin bir manası her mananın bir nedeni var. Öyle güzel söylemişsin ki : " Yani sevmenin iyisi kötüsü yoktur. Öğrettikleri vardır birde öğretecekleri... "
    Sevmenin sonucu yok, nedeni yok, beklentisi yok, düşüncesi yok. Yokluğun içinde var olmak, varlığın içinde yok olmak sevmek...
    Yüreğinden kalemine dökülen bu güzel diziler için teşekkürler. Emeğine sağlık. Saygılarımla. Vesselam...

    YanıtlaSil
  7. doğru yazıyon doğru düşünüyon seen :)

    YanıtlaSil
  8. Kendimi buldum yazıda.
    Kalbime dokundunuz. Yine,yeniden... 🌸
    Yüreğinize,kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. seninle nasıl bu kadar aynı düşünebiliyoruz her okuduğum yazında kendi düşüncelerimi ve günlük yaşamda yaşadığım şeylerin benzerlerini buluyorum bu çok hoşuma gidiyor kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10

Vazgeçişler...

Kendinden başka...