İçsel Yorgunluk



Sonra hayattan öğrendim ki kime ne kadar tolerans gösterirsen, ondan o kadar nankörlük geliyor ve insanlar yaptığın her iyiliği vazifen gibi görmeye başlıyor. Sonunda karşında kocaman bir kin büyütüyorsun. Böylece onlara iyilikten çok kötülük yapmış oluyorsun. Kim için kendini değiştirirsen, sonunda sadece onu değil, kendini de kaybediyorsun. Herkesin gönlünü göreyim, kimse kırılmasın derken kendi gönlünü kırıyorsun ve ruhunu yoruyorsun. İşin kötü yanı solmaya başlıyorsun. Orta yolu bulalım derken yoldan çıkıyorsun ve olan yine sana oluyor. Çabaladığın keşke yanına kar kalsa ama o bile olmuyor. Kalbim böyle yorgun işte. Ama yine de Allah sabrını ve gücünü veriyor. Burası son, yeter dediğimde bile bir ışık gösteriyor. Zaten hayata da o ışıklar sayesinde tutunuyorsun. Gerçekten de o kimsenin hakkını kimsede bırakmıyor.
''Yolun gidişatı güzel değil ama umarım sonu güzeldir.''
Esra Tengilim 




Yorumlar

  1. Son zamanlarda bloglarını okuduğum arkadaşların bir çoğunda benzer hislere tanık oluyorum. Hissedilenler pek tabi ki uzun süredir yaşanan negatif olayların sonucudur ama duygu patlaması bir çok arkadaşta bu döneme denk gelmiş... Ben bu hayat denilen sınavda, sınanan insanların daha şanslı olduğunu düşünenlerdenim. Elinize sağlık:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru söylüyorsunuz. Sorunlar hep benzer belki de. Teşekkürler...

      Sil
  2. "Her zorluğun sonucunda bir kolaylık vardır." diyelim,inanalım o halde 🌸 Dilerim o kolaylık erken gelir. Hislerime tercüman olmuş bir yazı. Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah erken gelir teşekkür ederim 😊

      Sil
  3. Hepiniz bu aralar aynı konulardan muzdaribiz. Değer vermek ama görmemek, yıpranmak vs.. umarım sorunlar bir an önce çözülür ..

    YanıtlaSil
  4. Cidden herkes aynı şeyleri mi yaşar...
    Ya isteyen kendisi ama istiyor ki peşinden ben koşayım. Ilgilenmeyince de kötü yine ben.

    YanıtlaSil
  5. Kimse için elinden gelenin fazlasını yapmamak gerek. Elinden gelenin en iyisini kendine sakla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru geç de olsa hayat öğretiyor bunu en acı şekilde...

      Sil
  6. Duygularımı kaleme alsam böyle ifade edemezdim sanırım çok teşekkürler :) Herkes şu sıralar bu yorgunluğu yaşıyor maalesef..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum demekki aynı cümlelerde buluşmuşuz 😊

      Sil
    2. Evet ne kadar güzel insan mutlu oluyor gerçekten böyle olduğunda :)

      Sil
  7. Umarım yolun gidişatı güzeldir... Beni nedense bu yazı şu şarkıya ışınladı.

    Ben, bana kendim için lazımım, hatıram olsun sana şarkım
    Lapa lapa kar yağsın, manzaralarımı beyazlara boyayın
    Bennn
    Bugün ölebirim
    Şu an ölebilirim
    Her an ölebilirim

    Kendim İçin - Sagopa Kajmer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagopa Kajmer kelimeleri dans ettiren adam derdim kendisine yine karşıma çıktı yorumunuz için teşekkürler 😊

      Sil
  8. Görünüşe göre sadece benim ülkemde ve sizin ülkenizde değil, birçok ülkede de şu anda durumla yüzleşme kararı var.
    Umarım yakında daha iyi bir umut ışığı olur. Endonezya'dan selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir sonuçta hepimiz insanız umarım dediğiniz gibi olur 😊

      Sil
  9. hayat güzeeeel nolursa olsuuun yaşamak çokzeeel :)

    YanıtlaSil
  10. bu söylediklerini birebir yaşadım eveet neyse ki insan bundan da ders alıyor :) hayat güzel ve ışık dolu içimize de bahar gelsin iyi şeyler düşünelim :)

    YanıtlaSil
  11. Kırıla kırıla severken yorula yorula dağlıyor insan hoyrat bir rüzgârın gafletinde bitiyor insan denilen varlığın kini acısı hüznü mutluluğu toplasan bir avuç insalık kalmıyor bile yorula yorula sevmek değil.. ruhumuza gönlümüze güzel ışıklar güzel baharlar gelsin inşallah gönlüne güzel insanlar düşsün inşallah sevgiler gönlünle sağlık...😊🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumun için teşekkür ediyorum 😊🌸

      Sil
  12. Esra Hanım takip etme yerini bulamadım, blog benimkinin aynısı, o instagram bağlantısını nasıl eklediniz acaba? Ben de tweter var sadece eklemek istiyorum.Sezgin Beye katılıyorum bu arada;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz :) abone olma butonu yukarıda instagramı da düzen bölümünde kenar çubuğu diye bir yer var oraya gadget ekle yapmıştım :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10

Vazgeçişler...

Kendini Sev