Maskeler #Kelime Oyunu 8

 Her insanın maskeleri vardır. Ancak o kusursuz maskelerini, kendilerini güvende hissettikleri insanların yanında indirirler. Buna bir nevi kendilerini korumak için bir duvar yöntemi diyebiliriz. Aynı bahar öncesi saklanan çiçekler gibi çünkü her şey mevsimini bekler. Sen beklemeyi bilirsen maskeler kalkar, duvarlar yıkılır, doğru insanı bulur ve onu bir roman gibi okursun. Gözlerine baktığında en derinlerini keşfedersin. Hatta bu öyle bir keşif olur ki, kendini bazen İbiza kıyıları gibi sonsuz kıyılarda bile bulabilirsin. Sıcacık bir kumsal da hayallerine yürürken... İnsanlar seni olduğun yerden, böyle istedikleri her yere sürükleyebilirler işte. Çok muazzam bir olay değil mi? Sevgi ve güven tüm duvarlarımızı kaldırır. Bunu sakın unutmayın. 🌸

Esra Tengilim


Merhabalar... Bu hafta da kelimelerimizi sevgili Andromeda verdi. Böyle bir etkinliğe katılmama vesile olan herkese özellikle de Deeptone Teşekkür ederim. Umarım bende kelimeleri diğer arkadaşlar gibi etkileyici kullanabilmişimdir. Kendinize çok iyi bakın. Bir sonraki hafta buluşmak dileğimle :)



Yorumlar

  1. Yine her zamanki gibi çok güzel olmuş, ruha dokunmayı başarmak yetenek işidir .. ;) sizin yeteneğiniz çok büyük :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz beni çok mutlu etti teşekkür ederiiiiim 🤗

      Sil
  2. Bazen o maskeni indirdiğin insanın yanında bir bakmışsın bir maske ile duruyorsun...

    YanıtlaSil
  3. sevgi ve güven pekiiiiiii hıhıms maske yıkıcılar yaniiii :)

    YanıtlaSil
  4. Daha uzun olmasını isterdim, çünkü bu etkinlik ile daha fazla okunacak kelimeler görmek isterim.

    Ürrem Gözlüm Günaydın ile bu etkinliğe ben dr katıldım. Sizi de bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen söylemek istediğimiz şeyleri uzattığımızda vermek istediğim his azalıyor bu yüzdem kısa ve öz şeyleri seviyorum yorumunuz için teşekkürler 😊

      Sil
  5. Kısa ama etkileyici olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. sevgi ve güven eveet yine her zamanki gibi ruha dokunan bir yazı olmuş kalemine sağlıık :)

    YanıtlaSil
  7. Ah o maskeler :) emeğine sağlık çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10

Vazgeçişler...

Kendini Sev