#Kelime Oyunu 7

 Şimdilerde kim bilir kimlerin sığındığı yağmuruna, şemsiye oluyorsun. Bakıyorum da fotoğraflarda ne kadar da mutlusun. Sanki hayatında hiç olmamışım, yaptıklarını unutmuşsun gibi. Sahi kötü insanlar çekinmeden nasıl bakarlar aynaya. Mesela yeni bir güne nasıl başlarlar ya da başlarını gece nasıl rahatça yastığa koyarlar?  O kalple nasıl hayatta kaldın? Bilirsin ömrümün  bir kaç yılını kaybettim. Bir hiç uğruna diyemem. Sevgi bir hiç değildir çünkü. Ama sen bunu da bilmezsin. Sonuçta hayatta tek başarısı kalp kırmak olan biri nereden bilebilir ki sevgiyi ? Merak etme artık kızmıyorum sana. Acının gömleğini yırttım. Sevgimi küle çevirdim. O küllerden bir çok sevgi doğdu. Şimdi gökyüzü daha güzel. Senin yüzünden ördüğüm duvarları, artık yıktım . Seni de zaten çoktan affettim. Hikayelerimin sonunda hep ben ağladım ama bu sefer en çok ben güleceğim ve artık en güzel ben sevileceğim. Yeni insanlarla çok güzel diyarlara seyahat edeceğim. O ağlayan gözlerim, hep gülecek. Olması gerektiği gibi. Belki başka bir zaman yine karşılaşırız. Belki bir cadde de belki bir kırmızı elma ağacının altında belki de rüyalarda. O zamanlar gelirse umarım eski bir dost gibi bakarız birbirimizin yüzüne. Yarım tebessümle de olsa söz gülümseyeceğim gözlerine. 

Esra Tengilim

Bu hafta kelimeleri sevgili mükemmelis seçti. Umarım kalbinize dokunabilmişimdir. :)



Yorumlar

  1. oleeey yarın gelceeeem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her zaman bloğumun kapısı sana açık :)

      Sil
    2. Sahi bir haftanın da kelimelerini ben mi yazsam ki içimden geldi :D

      Sil
    3. bak dur şimdi gelecek haftayı andromeda verdi, sonra minik mini vercek, sonra da sen ver tamam mıııı :)

      Sil
    4. Tamam 10. haftanın kelimelerini ben veriyorum yani ayy çok heyecanlandım :)

      Sil
  2. yazdım şimdi yazımdaki yorumlardaki listeyee heyoooo :)

    YanıtlaSil
  3. 'Şimdi gökyüzü daha güzel.'

    Çok hoşuma gitti. Kaleminize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  4. Yine çok güzeldi ♥️ Bana özel hayatımda güzel fikirler verdiniz bilmeden.. teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatına dokunduğumu bilmek beni çok mutlu etti 😊 inşallah her şey gönlünce olur 😊

      Sil
  5. Insan sevince unutması kolay olmuyor.
    Güzeldi gerçekten.
    Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında herkes zamanı geldiğinde unutuluyor 😊

      Sil
  6. Evet, kalbimize dokundun :) Acının gömleğini yırttım. Ne güzel ifade etmişsin.

    YanıtlaSil
  7. "Acının gömleğini yırttım. Sevgimi küle çevirdim." dokunabildiniz :) Çok güzeldi. Yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu oldum değerli yorumunuz için teşekkür ederim 😊

      Sil
  8. ben de en çok acının gömleğini yırttım ifadesini sevdim çok güzel olmuş kii yinee :)

    YanıtlaSil
  9. ah böyle durumlarda tekrar karşılaşmak çok zordur yaaa :)

    YanıtlaSil
  10. Ahh çok güzeldi olmayan aşk acımı yaşattın resmen kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. Keşke öyle insanlar olmasaydı, keşke gönül yarası diye bir şey olmasaydı.

    YanıtlaSil
  12. zamanın oluncaaa kelime oyunu 8 i de yazsan yaa :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10

Vazgeçişler...

Kendinden başka...