#Kelime Oyunu 6

 Ve kadın, adamı çok sevmişti. Öyle bir sevgiydi ki bu soranlara, ''Ben onunla göz göze geldiğimde gökyüzüne bakıyor gibi hissediyorum. ''derdi. Adam böyle bir kadını kaybetti işte. Ne acıklı bir son değil mi ? Kalbine kelepçelediğin, gözlerini sevdiğin o insana buz gibisin artık. Bir mucize olmuş ve sen onu bir serçeyi avuçlarından bırakır gibi boşluğa doğru serbest bırakmışsın. O da neyi kaybettiğini bile fark etmeden, başka dallara konmak için bir hevesle uçmuş, gitmiş. Ama gerçek hayatta kuş değiliz ki her şeyi unutalım bir ıslık çalıp geri getirelim ya da önlerine bisküvi kırıntıları koyup kendimizi sevdirelim. Keşke her şey bu kadar basit olsaydı. Ama insanlar söz konusu olduğunda hayat bu kadar basit değil işte... 

Peki sonra kadına ne oldu diye sorduğunuzu duyar gibiyim. Kadın başkalarından kalan sevgi artıklarına hiçbir zaman razı olmadı. Kadın kendine olan saygısını seçerek en doğru olanı yaptı. Canı başlarda çok acısa da en doğru zamanda vazgeçti ve yıllardır çok mutlu. Şimdilerde güzel, sakin bir hayatı var. Acelesi yokmuş gibi yaşıyor hayatı. Doğru insanın varlığına olan inancıyla atıyor tüm adımlarını. Tüm yaralarına rağmen, bir gün gerçek gökyüzünü bulacağını düşünüyor ya da onun onu bulacağını. Anlayacağınız tecrübeleri, hayatı oldu. Adama gelecek olursak, kendini rüzgara bırakmış oradan oraya savruluyor. Zamanında verilen sevginin kıymetini bilmeyip, önüne gelenden sevgi dileniyor ve bu yaptığının çoğu zaman farkında bile değil. Belki de hayatının sonuna kadar böyle olacak. Kim bilir ? Yine de bu hikayede ikisi de birlikte mutlu olsun isterdim. Keşke adam sevilmenin değerini bilseydi...

Esra Tengilim


Öncelikle ben bu etkinliği çok sevdim kalbime çok iyi geldi. Bu yüzden teşekkürler Deeptone :)  Bu hafta Momentos'un seçtiği kelimeler de buluştuk. Ben kalemi elime alırken heyecanla yazdım. Umarım sizde keyifle okursunuz. 🎈




Yorumlar

  1. Geç kalmışım da, bir sohbetin sonuna denk gelmişim gibi :) ama öyle güzel bir yerden yakalıyorum ki konuyu, geri kalanlar önemsiz oluyor. Tüm öz burda, bu anlatılanlarda. :) Çok beğendim. İyi ki yazıyoruz, ne iyi. Sevgiler <3

    YanıtlaSil
  2. Kendimi gördüm resmen, oradaki kadın bendim.. 🎈🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadın umarım artık daha mutludur çünkü mutluluğu en çok o hakediyor 🌸

      Sil
  3. Sanırım önemli olan ilk adım. Yani o kelepçeyi çıkarabilmek.
    Gerisi geliyor olmalı. Mühim olan tutsaklıktan kurtulmak.
    Güzeldi.
    Gerçek gibi.

    YanıtlaSil
  4. Valla çok keyifle okudum. Keşke adam sevebilseydi kadını ama karakteri oynakmış=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah güzel yorum 😂

      Sil

    2. Bu neeeee...Nedir buuu..Sen kimsin..zihinlerimize yaşamlarımıza girip girip bizi mi yazıyorsun..nasıl bir gözlem yeteneği..çok etkilendim..cok iyiydi..

      Sil
    3. Çok mutlu oldum teşekkür ederim 😊😊😊

      Sil
  5. keyifle okudum ama adam keşke kadının değerini bilseydi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz için 😊 keşke bilseydi ama derler ya çiçek öldükten sonra sulamanın bir anlamı yok olan olduktan sonra da keşkenin pek bir anlamı olmuyor maalesef ...

      Sil
  6. Kadına değil adama üzüldüm. Hiç o sevgiye layık olamamış. Yazık. Kadının da hayatına devam etmesine sevindim :) Dokunaklı bir yazıydı. Sizin yazılarınız hep böyle dokunaklı oluyor. "Kalbe Dokunmaklı" :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa çok mutlu olduğum bir yorum teşekkür ederim 😊🌸

      Sil
  7. “Canı başlarda çok acısa da en doğru zamanda vazgeçti“ ahh bu cümlenin derinliği...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim naif yorumun içiiiin 🌸

      Sil
  8. Ne kadar güzel bir kurgu olmuş çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  9. O adamı hiçbir kadın bir daha istediği gibi sevmeyecek. Zamanında kıymet bilseydi.... En hassas olduğum mevzuyu o kadar güzel anlatmışsın kii 👍 çok iyiydi, teşekkürler 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalbine dokunabildiysem ne mutlu bana 🌸

      Sil
  10. oh olsun adama :) aferin kadına :)

    YanıtlaSil
  11. mükemmelis deeee yeni kelimeleeeer :)

    YanıtlaSil
  12. Doğru zamanda vazgeçebilecek gücü bulmak kurtarıyor insanı daha fazla zarar görmekten. Çok güzel bir yazı olmuş. :)

    YanıtlaSil
  13. Ama çok güzelll! Emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  14. adam hak etmiiş oh olsuun kurtarmış kadın kendinii :) ah yaa ne de güzel sevmiş ama keşke kıymet bilseydi adam da
    çok güzel anlatmışsın yinee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

      Sil
  15. Herkes adama yüklenmiş, niye ki? "Ben onunla göz göze geldiğimde gökyüzüne bakıyor gibi hissediyorum. '' dediği bir insanı kaybetmemek için yeterince çaba harcadı mı acaba? Ki bir kadın istiyorsa hiçbir erkeğin bırakıp gitmesine izin vermez.
    Bu hamur çok su götürür. Şimdi linç ederler beni. Susayım. 🙂
    Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için çok teşekkür ederim ama adam gitmedi kadın gitti hakettiği değeri göremeyince gitmek en iyisiydi.🌸

      Sil
    2. Metni yeniden okuttunuz bana. 🙂 Ama ben hâlâ adamın gittiğini söylemeye devam edeceğim. Çünkü metnin akışından anladığım bu. Hatta yanılmış olmamak için birkaç kez okudum. Belki de geç bir saatte okuyunca böyle oluyor. Biraz dinlensem iyi olacak sanırım. 😂

      Sil
    3. Olabilir 😊😊😊

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10

Vazgeçişler...

Kendinden başka...