Bir Kar Küresi #Kelime Oyunu 9

 Elimde bir kar küresi sanki bir dostun gülümsemesi...

 Yaratan bana hayatım boyunca çok güzel mucizeler bahşetti. Hep tam zamanında doğru insanları gönderdi. Bugün sizlere onları anlatmak istedim. Çünkü onları kalbimde sakladığımı fark ettim. Çünkü onlar en değerli hazinelerim. Onlar olmasa belki kurumuş bir gül gibi solup giderdim. Tüm yaralarıma boyun eğerdim. O halde en derinlerden bahsedelim. Bilmelisiniz ki en acı gününüzde bile denk geldiğiniz bir gülümseme, tüm gününüzü güzelleştirebilir. Kışa dönmüş dünyanıza, biranda bahar gelebilir. Gerçekten bazı insanların varlıkları, ruha iyi gelen bir tütsü gibi. Bir iç çekişinizle her hücrelerinize yayılıyorlar. Onların sevgisi o kadar güçlü işte. Bende hayatı boyunca, bazı insanlardan kolay vazgeçemeyenlerdenim. Ama ait olmadığım yerde de kalmayı pek tercih etmem. Fakat bahsettiğim insanlar, hep bulunduğum yerlere renk katan kanatsız melekler.  Kolay güvenen biri değilim ama bu insanlara ilk görüşte sarılmak istedim. Gülümsemek benim ritüelim ama bir tek onlara gerçekten sıcacık gülümseyeceğim. Onların sayesinde şu kocaman dünyada hiç yalnız kalmadım. Düştüğümde hep bir el uzandı ve uzanacağını hep bildim. Sevdiğim bir yazar '' Hiçbir karşılaşma tesadüf değildir'' demişti. Haklıydı. Rabbime şükürler olsun ki yıllar önce iyi ki kalpleri kalbime denk gelmiş. İnşallah bundan sonra da onlar gibi kalbi güzel insanlarla karşılaşırım ve Allah onları görmem de yine bana yardım eder. Bir gün son kez gözlerimi kapattığımda bilmelerini isterim ki ben onları çok sevdim. Hayatıma dokundukları için teşekkür ederim. Bu dünya onlarla güzel. Hayatlarındaki her şey huzur dolu olsun.

Esra Tengilim

Bu haftada kelimeleri sevgili minik mini verdi. Teşekkür ederiiiiz :) Gelecek haftanın kelimeleri benden : Parmak ucu, veda, ruh, sevilmek, satır 

Haftaya görüşmek üzere iyilikle kalın :)





Yorumlar

  1. Bu yazıyı okuyorlar ve kendilerini biliyorlarsa eminim çok mutlu olmuşlardır:-) Ellerinize sağlık:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim umarım okuyorlardır 😊

      Sil
  2. Gerçekten bazı insanların varlıkları, ruha iyi gelen bir tütsü gibi.. bu cümlenizi çok sevdim ve yazdığınız satırlar o kadar doğru ki.. ve çok güzeller. teşekkür satırları u kadar güzel olamazdı.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim yorumunuz kalbime iyi geldi 😊

      Sil
  3. Ne güzel bir not bırakmışsınız sevdiklerinize ve yasanmisliklariniza dair. Guzel insanlar biriktirmeniz dilegiyle

    YanıtlaSil
  4. Elbette hiçbir karşılaşma tesadüf değildir. Gayrını düşünmek kadere muhalefet olur çünkü. Bizi burada karşılaştıran kaderin de bunda bir muradı vardır. 🙂
    Kaleminize sağlık diyorum.

    YanıtlaSil
  5. Yazıyı ojuyunca icim yumuşacık oldu:)

    YanıtlaSil
  6. Allah hepimizin karşısına iyi insanlar çıkarsın hocam :)

    YanıtlaSil
  7. herkesin hayatında olsun bu kanatsız meleklerdeeen :)

    YanıtlaSil
  8. gelecek haftanın kelimeleriii, sevilmek, satır, yaniiii secdiğimizi satırla mı doğruycaz hihi :) müge anlı ya çıkarız o zamaan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden olmasın 😄 Müge anlı severim bahane olur 😂😂

      Sil
  9. Teşekkür etmek bazen insana o kadar iyi geliyor ki... hafifliyor insan.
    Belkide teşekkür edecek birini bulduğumuz içindir o his..
    :)

    YanıtlaSil
  10. Yaziniz cok guzeldi. Ben de kendi hayatimdaki boyle insanlari dusundum okurken. Gercekten insanin hayatinda boyle gonul dostlari olmasi sukur sebebi. Yeni haftanin kelimeleri de cok anlamli. Ic sizlatan yazilar geldi hemen aklima. Bakalim neler cikacak? Tesekkurler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Yazınızla kalbe dokunacağınız kesin 😊🌸

      Sil
  11. biliyor musun bütün bu söylediklerini hayatımdaki bir iki kişi için ben de tekrar tekrar söylerim iyi ki varlar bazı insanların ruhları fark etmeseler de ışık dolu ve insana hep iyi gelen yanları var ben de bir gün gözlerimi son kez kapatsam hepsini çok sevdiğimi bilmelerini isterim :) her zaman söylüyorum sanki iç sesim gibisin nasıl böyle oluyor bilmiyorum çokça sevgiler sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum yazın yüzümde bir tebessüme sebep oldu teşekkür ederim 😊😊

      Sil
  12. bu arada hep polisiye aksiyon gizem merakımdan dolayı ben de satır kelimesini görünce adli bir vaka ve objeler geldi aklıma önce hahah bakalım bu hafta neler çıkacak ortaya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakışır 😄 güzel şeyler çıkacağından eminim 🌸

      Sil
  13. şükürler olsun,dar zamanda kucak olan o insanlar daim olsun hep🙏🏻

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10

Vazgeçişler...

Kendini Sev