Yol


Düşe kalka gittiğim bu yolları seviyorum aslında. Dizlerim kanıyor ama iyileşeceğini bildiğim yaralar için üzülmüyorum artık. Evet bu yüzden çoktandır hayal kırıklıklarıma da üzülmüyorum. Çünkü gereksiz beklentiler insanın ruhunu yoruyor. Gereğinden fazla yüklenen değerler içimizi tüketiyor. Geriye sadece dikenli yollar ve yorgunluk kalıyor. Ama biliyor musun? İnsan kendini sevince, karşısına ne çıkarsa çıksın, gittiği yollarda güzelleşiyor. İşte bu yolculukların öğrettiği en güzel şey buydu. Yıllardır soldurmadığım gülüşlerimin eseri bunlar işte. Şimdilerde o yolculuk da hissettiğim bir şarkı gibi geliyor hayatım. Dinlemekten bıkmadığım, bazen sıkıldığım ama yine de vazgeçemediğim bir şarkı gibi. Yolun mu güzelliğinden şarkının mı bilmem ama yaralarıma rağmen yaşamak güzel şey. Bu noktaya gelmek için ruhuma çok devrim yaşattım. Nice duvarlar ördüm, çok kaleler yıktım. Çoğu zaman kendimi haksız yere hırpaladım. Ama sonunda kendi yolumu buldum ve kendime döndüm. Artık yaralanmaktan, o yollara çıkmaktan korkmayın. Sadece sonunun güzel olacağına inanın ve kendinizi şarkının ahengine bırakın. Umarım yollarınızın sonu mutlu biter.
Esra Tengilim


Yorumlar

  1. "Dizlerim kanıyor ama iyileşeceğini bildiğim yaralar için üzülmüyorum artık." çok güzel. Umut dolu bir yazı olmuş, düşüncene kalemine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalbine dokunabildiysem ne mutlu bana çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. "Bu noktaya gelmek için ruhuma çok devrim yaşattım. Nice duvarlar ördüm, çok kaleler yıktım." çok güzel bir ifade bu. İçinde çok anlamlar barındırıyor. Yazdıklarının özeti gibi. Yüreğine sağlık Esra :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız. :)

      Sil
  3. "yaralarıma rağmen yaşamak güzel şey" ne güzel yazmışsın. Bugünümün ilhamı oldu :)

    YanıtlaSil
  4. Umarım yollarımızın sonu mutlu biter. Yüreğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. hepimiz yaralar aldıkça güçleniyor daha sağlam adımlar atıyoruz bence

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Düşmekten, yaralanmaktan korkmak hayatı iskalamaktan başka bir şey değil.İnsan sevince kendisini yaralarını da seviyor. Bilmek yetmiyor ama en önemlisi öğrenmek gerekiyor. Korkmadan yaşamak gerekiyor. Yollarımız güzel şarkılarımız neşeli olsun hep :) Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. "Yolun mu güzelliğinden şarkının mı bilmem ama yaralarıma rağmen yaşamak güzel şey." o kadar güzel cümleler vardı ki çok sevdim gerçekten. Kaleminize sağlık :) Ne de güzeldi.Umarım 🙏🏻

    YanıtlaSil
  9. Ah Es'ten pandemi mi bunlara sebep. Bu aydınlanmayı diğer blog yazarlarında sıkça görür oldum ve bu durum mutlu ediyor beni. Size durumumuzu anlatan bir parça hediye etmek istedim. Sevgiyle:) https://www.youtube.com/watch?v=IjTGp8iu4sk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi sonuçta aylardır kendi içimize döndük ve bu da vesile olmuş olabilir şarkı için teşekkürler ☺️

      Sil
  10. bu dünya kimseye kalmamış :)

    YanıtlaSil
  11. Senin yazdıklarını okumak ruhumun bestelediği bir müziği dinler gibi..Harikasın..
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa çok tatlı çok mutlu oldum teşekkür ederim mutlulukla kalın ☺️

      Sil
  12. pekii öyle yaparıız bi dee seni görmek güzeeel :)

    YanıtlaSil
  13. Merhaba hocam. Bloğunuz çok güzel. Yayınlarınızı beğenerek okuyorum.bende sizi bloğuma beklerim.

    https://yusufakmann.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ama maalesef sayfanıza giremiyorum ☹️

      Sil
  14. yine çok güzel yazmışsınız, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  15. “Yolun mu güzelliğinden şarkının mı bilmem ama yaralarıma rağmen yaşamak güzel şey“ umarım hep bu yaşama sevincinde olursunuz. Keyifli bir yazıydı.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10

Vazgeçişler...

Kendini Sev