Bir Dosta

 Nasıl da anlamadım yalnızlığını? Nasıl bilemedim gözündeki çaresizliği? Bugün dilinden dökülen cehennemin ateşi ciğerlerimi yaktı. Ne ara unuttuk da seni, umutsuz sen ile baş başa bıraktık? Özür dilerim. Seni oradan oraya savuran rüzgarı fark edemedim. Çayının deminden anlamalıydım içindeki hüznü.  Oysa ben seni susarken bile duyardım. Şimdi nasıl iyileştireceğiz seni? Sarılsak geçer mi yaraların? En sevdiğin tatlıyı yapsam yada en sevdiğin kitaptan bir kaç satır okusam yine gülmez mi gözlerin?

Şimdilerde hayatının anlamını arıyorsun biliyorum. Ama bazen onu ararken çok şey kaybettiğini görmüyorsun. Gözümün önünde bir yıldız gibi kayıp gidişini izlemek istemiyorum. Hadi bana bir yol göster de sana dönelim. Eskisi gibi gülüşlerin gökyüzünü güzelleştirsin. Dostum sen farkında olmadığın bir mucizesin. Yeter kendine haksızlık ettiğin. Biliyor musun? Her insan hayatta en çok kendi hakkına girer. Başkalarının mutluluğu uğruna kendi mutsuzluğunu seçen çok insan var sokaklarda. Yani tek değilsin. Kendine doğru sorular sormaya başladığında mutluluğun yolunu bulacaksın. Mesela en son ne zaman sana iyi gelmeyen insanlardan vazgeçtin? En son kendin için ne yaptın? Bu soruların cevabı biliyorum, biraz insanın acıtır canını. Ama o son acın olsun diye, işte bu yüzden sana mutlu bir hikaye yazalım. İçinde güzel hayaller olan mutlu ve huzurlu bir hikaye...

Esra Tengilim



Yorumlar

  1. ooo pekiiii yine damardan ağır girmişsiin eline sağlııık :)

    YanıtlaSil

  2. Harikaydın...cevap veriyorum..yeni vazgeçtim

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Yorumunuz beni çok sevindirdi 🙏🏻🙂

      Sil
  4. Kendime iyi gelmeyen insanlardan vazgeçeli çok oldu.Hafifledim gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle yüklerimizden kurtulmak gerek 🙂

      Sil
  5. keşke bütün dostlar birbirine böyle dokunsa ,geçte olsa en derin yaralarını farkedip sustuğunda bile anlasa ..
    çok dokunaklıydı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalbinize dokunabildiysem ne mutlu bana ☺️

      Sil
  6. Gerçek bir dostluk örneği bu yazdıklarınız. Böyle bir dostu varsa insanın asla yalnızlık çekmez. Fakat hayatın içinde bazen en yakın dostlarımız bile yalnız bırakabilirler insanı. Bu onların suçu değil, çünkü hayatın akışı içinde her şeye zaman yetmiyor. Güzel, hüzün dolu satırlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bazen hayata yetişeceğiz diye yalnız bıraktığımız çok insan vardır.

      Sil
  7. İnsanın böyle bir dostu olmalı. 'Cana candan yakın' derler ya, öyle. Her daim varlığını hissetmeli. Çok güzeldi yine...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Allah kalbi güzel insanlarla karşılaştırsın.

      Sil
  8. evet bir hikaye yazalım..içimizdeki yorgunlupu alıp gidenlere dair..varlıkları her daim olsun

    YanıtlaSil
  9. Çok güzeldi yazınız. Elinize sağlık. Dün vazgeçtim. En son kendim için bu blog yazarlığına başladım:) Biraz acıttı canımı doğrusu,evet. Umarım mutlu bir hikaye olur,dilerim herkes için olsun. 🙏🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tanıdık hikayelerimiz var ve aslında dönüp baktığımızda hepimiz o son nokta dediğimiz yerde kendimizi burada bulmuşuz aramıza hoş geldiniz ☺️

      Sil
    2. Hoş buldum. İyiki geldim. Teşekkür ederim 🙏🏻😊 Çok güzel özetlediniz. Katılıyorum.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10

Vazgeçişler...

Kendinden başka...