24 Kasım.

 Bu his nasıl geçer bilmiyorum. Düşünsene daha dün karşında dimdik duran bir insan bugün toprağın altında. Hangi satır bu acıyı hafifletir ki? Hangi anıyı aklından silebilirsin? Valizini bile toplayamadan bu hayattan gitmek zorunda olanların yokluğuna nasıl alışılır ki? Bilmek isterdim. Gözümüzdeki yaş söndürmüyor kalbimizin ateşini. Aksine daha da körüklüyor. Haklıymışsınız birlikte güldüğünüz insan için ağlamak o kadar berbat bir duyguymuş ki. Yıllar sonra tekrar hatırladım bu sancıyı. Ama çocuktum o zamanlar tam anlamazdım. Sanırım içimizde açılan bu boşluğu asla dolduramayacağız. Ama o boşluğa alışmak zorundayız .Artık kırmadan dökmeden, yarına garantimizin olmadığını fark ederek yaşamaya devam edeceğiz. Çünkü giden için dua etmekten başka bir şey elimizden gelmiyor. Maalesef giden gittiği ile kalıp arkasında koca bir enkaz bırakıyor. Bu yüzden gidene değil de kalana zor diyorlar işte. Kalan da daima sevdiğini kalbinde dualarla yaşatıp ona layık yaşadığı sürece hayatta kalıyor ve Allah sana asıl patronun kim olduğunu bu acı son ile hatırlatmış oluyor. O yüzden arkanızdan tebessüm bırakacak bir hayat yaşayın ve yaşatın. Güzel hatırlanın. Bence asıl önemli olan bu.

Not: Seni güzel hatırlayacağım. Huzurla uyu.



Yorumlar

  1. Güzel hatirlanak insanlar olabilmek mühim olan , ötesi yalan. Dünya dedigin bu gün var yarın yok.

    YanıtlaSil
  2. Kolay değil. Tamamen ateşi sönmese de zaman üzerini küllendiriyor. Ne mutlu arkasından bir iz bırakıp gidenlere. Sabırlar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz🙏🏻 Allah kimseyi sevdikleriyle imtihan etmesin.

      Sil
  3. " O yüzden arkanızdan tebessüm bırakacak bir hayat yaşayın ve yaşatın." Çok doğru... Sabır diliyorum sana, kolay değil.

    YanıtlaSil
  4. Büyük sabır diliyorum. Zor bir şey. "Allah kimseye yaşatmasın." derken herkesin yaşayacağını bilerek söylemek dile kolay ve aynı zamanda acı geliyor. Ama çare yok bir ölüme yok zaten. Kesinlikle katılıyorum güzel hatırlanmalı,güzel hatırlamalıyız.🙏🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu sonu doğarken biliyoruz ama o kadar çabuk unutuyoruz ki.

      Sil
  5. Evet en önemlisi arkada güzel izler, eserler bırakmak, iyi hatırlanmak. İnşallah öylelerden oluruz.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler canım 🙏🏻

    YanıtlaSil
  7. Başınız sağ olsun. Rabbim kalanlara sabırlar versin.

    YanıtlaSil
  8. Allah sabır versin... hayatın neler getireceğini bilemiyoruz, hep güzellikler getirsin inşallah...

    YanıtlaSil
  9. Başın sağolsun sabırlar diliyorum...

    YanıtlaSil
  10. dünyada güzel işlere ve ilişkilere sahip olarak buradan göçmek çok kıymetli. zor. başınız sağolsun

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10

Vazgeçişler...

Kendini Sev