Hikayeleri Keşke Mutlu Bitseydi

 Ölen her insanın çok değerli hikayeleri vardı. Onlar birer sayıdan ibaret değiller. Hepsi sevdiklerinin en kıymetlileriydi.Belkide bazısı dakikalar sonra sevdiği insanlarla buluşacaktı bazısı da seneler sonrası için hayaller kuruyordu. Ama maalesef hikayeleri mutlu bitmedi. Her şey yarım kaldı. Bu yüzden kimseyi üzmeyin ve kimse için üzülmeyin. Şu saniyelik ömrümüzde kırmayın,incitmeyin. Aklınızdan geçen her şeyi o an yapın. Söylemek istediklerinizi kim olursa olsun söyleyin. Kelimelerinizi gururunuza esir edip zamanınızı heba etmeyin. Ertelemeyin hayatı. Bu hayatı gerçekten yaşayın. Mutlu olun. Mutlu edin. Maneviyatınızı ve insanlığınızı güçlendirin. Lütfen hayata geç kalmayın. Hala nefes alıyorken sevdiklerinize sımsıkı sarılın. Çünkü ölüm gerçekten baş ucumuzda bizleri bekliyor ve hiç şakası yok. 

Esra Tengilim



Yorumlar


  1. Ne güzel, ne doğru dile getirmişsin duygularını, vurgularını Esra. Eminim pek çoğumuzun hislerine tercüman oldun. Yüreğine sağlık canım 🙏🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım inşallah bu söylediklerimi yapabiliriz 💕

      Sil
  2. Çok güzel anlatmışsınız teşekkür ederim 🌸

    YanıtlaSil
  3. pikiiiiii oluy :) bi de hoşgeldiin :)

    YanıtlaSil
  4. Bir dakika sonramızın ne olacağı belli değil...

    YanıtlaSil
  5. Mümkün olduğunca kimseyi kırmamaya dikkat ederim zaten ama bazen başkalarını kırmamak için kendim kırılıyorum...bir denge tutturmaya çalışıyorum. :) Elinize sağlık.
    Not: Yazıların puntosunu biraz büyültmeniz mümkün mü? Gözlüklerim var ama pandemi yüzünden değiştiremedim, iyi göstermiyor. Çok zor okuyabildim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10

Vazgeçişler...

Kendinden başka...