Derin Sessizlikten Sonra


Değişiyorsun. Döktüğün her yaprak ruhundan da eksiliyor.Yorgunluğun gökyüzü kadar. Böyle gülümseyecek bir ışık arıyorsun. Ama etrafındaki karanlıktan dolayı hayata tutunamıyorsun.  Bu uzun sessizlik işte bundandı. İçimde bugünlerin götürdüğü çok heves var ve bugünlerde dünü daha çok özlüyorum. Mutlu ve dertsiz olduğum zamanları... Belkide o zamanlarda kalan insanları,insanlığı. Saf,temiz ve olduğu gibi görünen her şeyi gerçekten çok özledim.  Ama bunlara rağmen hayata dönüp hala dokunduğum her şeyi güzelleştirmek için savaşacağım da diyorum. Anlayacağınız mücadeleyi bırakmak da içimden gelmiyor. Bu nasıl bir çıkmaz sokak? Gittiğim bu yol nereye çıkar bilmiyorum. Sadece sakin,mutlu olacağım insanlarla beraber güzel bir hayat diliyorum. Ben bu hayattan yaptığım iyiliklerden vurulmadığım,mutlu bir son istiyorum.
Esra Tengilim


Yorumlar

  1. Mücadeleye devam Esracığım, yaptığımız iyiliklerden vurulsak bile...

    Harika anlatımın için, az sözle çok şey söylemeyi başardığın için kutluyorum seni :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Yıldızcığım durmak yok devam 🤗💕

      Sil
  2. Mücadeleye,öğrenmeye,iyiliğe devam..Şiir gibi yazı olmuş,emeğinize sağlık..😊

    YanıtlaSil
  3. Evet öyle ama başkada çare yok.

    YanıtlaSil
  4. bende , döktüğüm yaprakların yerinde yeni filizlerin açmasını diliyorum ...

    YanıtlaSil
  5. Ben de son zamanlarda böyle bir ruh hali içerisindeyim, dün tam da bana umut olan bir söz karşıma çıktı; "Bil ki döktüğün her yaprak yepyeni bir baharın müjdecisidir."
    Seninle paylaşmak istedim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevdim bu cümleyi teşekkür ederim 🤗

      Sil
  6. Esra hanım mücadeleyi bırakmamak gerekiyor. Tam bittim bundan sonra ne olacak dediğimiz anda bir umut ortaya çıkıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız umarım o umut biran önce gelir 🤗

      Sil
  7. 😊😊 ne güzel yazılarınız var. Herkese hitap ediyor bence. Ben kendi hislerimi okuyor gibi oluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum kalbinize dokunduğumu bilmek banada iyi geliyor 🌸

      Sil
  8. umut var olduğu sürece mutlaka çiçek açacağız ve tünelin sonundaki ışığa ulaşacağız umarım ki :)

    YanıtlaSil
  9. pekiiii bakalııım yaktın geçtin yineeee :)

    YanıtlaSil
  10. Tüm cümlelerin zihnimi okur gibi hepsine katılıyorum o kadar o kadar haklısın ki.. derin nefes alıp verelim beş dakika, sonra mücadeleye ve iyiliğe umut etmeye devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumun için çok teşekkür ederim mutlu oldum 😌

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10

Vazgeçişler...

Kendinden başka...