Rengarenk Duvarlar



Benimde soğuk duvarlarım vardı ama hiçbir zaman dışarıya karşı buz gibi olmadım. Kendi ellerimle kalbimle her köşesini rengarenk yaptım. Ruhumu,gülüşlerimle ısıttım. Sonra zamanla pencereler açtım. Çiçekler ve umutlar koydum önlerine. İnanın şimdi bu duvarları,örme sebeplerimi bile unuttum. Çünkü hayat böyle bir yer. Her zaman her şey olabilir ve her şey bizler içindir. Her şey daha güçlü olmamız ve yarınların daha güzel olması için. Belkide sınavlarımız ördüğümüz duvarlardı ve ben kendi sınavımı geçtiğimi düşünüyorum. Umarım diğer duvarların arkasındaki kalplerde hayatta kalır ve gülümsemelerindeki o sıcaklık tüm insanlığa bulaşır.
Esra Tengilim



Yorumlar

  1. Çünkü duvarın dışı güven vermiyor gibi görünüyor oysa dışarıda kaçırdığımız çok hayat varmış...

    YanıtlaSil
  2. Soğuk duvarları olan bir insan olduğumu düşünmüyorum ama gerektiği durumda kaskatı buz gibi olmak icap edebiliyor.

    YanıtlaSil
  3. Benim sorunum duvaların içine gireni kolay kolay çıkartamıyorum. Tanımadığım kişilerinde kolay kolay giremiyeceği bir set var önünde. Hem girmesi hemde çıkması zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet birde böyle bir durum var ve bu daha zor.

      Sil
  4. Duvar örmeye mecbur bırakıldık, her kırgınlık her hayal kırıklığı bir tuğla ekledi duvarımıza. Duvarımın içini gören sadece birkaç kişi var, onların dışında herkese soğuk bir nezaket gösteririm, elimde değil.
    Ruhumuzu korumaya aldıkça daha da hassaslaşıyoruz gerçi.

    YanıtlaSil
  5. ister istemez duvar örüyoruz, benimkiler de sur mübarek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım yıkarız o duvarlı dışarıda çok güzel çiçekli bahçeler var 😊

      Sil
    2. Burcu sur iyiymiş, vazgeçtim benimkiler de duvar değil sur :)
      EsTen sonra o çiçekli bahçelerin çiçeklerini yolup elimize tutuşturmasınlar :) illa ki kendini kapatmamak lazım ama artık güvenilir insanlara denk gelmek galakside kum tanesi aramak gibi. Bu akşam yine çok duygusalım. Mazur görün :)

      Sil
    3. Cümleleriniz çok güzel yaaa versinler çiçekleri boşver belkide hayat öyle güzelleşecek denemek lazım 😄

      Sil
    4. Teşekkür ederim, senin de öyle 💜
      Seni dinleyeceğim, elimdeki son umudu vermek pahasına. Gerçi bizde bu ince ruh varken umudumuz hep olacak, duvarımızın ötesine geçeceğiz, sonra yeniden nasıl saklanacağımızı bilemeyeceğiz duvarın arkasına :)

      Sil
    5. Belkide bu sefer hikayelerimizin sonu mutlu biter...😊

      Sil

  6. Evet, senin de dediğin gibi "Her şey daha güçlü olmamız ve yarınların daha güzel olması için." Sevgiler selamlar 😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumun için teşekkür ederiiim 😊

      Sil
  7. Ördüğüm o soğuk duvarları asla ısıtamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umudunu kaybetme bir gün her şey çok güzel olacak😊

      Sil
  8. Duvarlar insanın iç hürriyeti için gerekli bence de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanı geldiğinde yıkabilecek güce sahipsek tabiki 😊

      Sil
  9. İnanın şimdi bu duvarları,örme sebeplerimi bile unuttum.

    etkileyici...

    YanıtlaSil
  10. Gülümsemek bulaşıcıdır; umarım sizin de umduğunuz gibi olacaktır.

    YanıtlaSil
  11. iyimiş, dediğin gibi yapalım bakalıım :)

    YanıtlaSil
  12. Çok hoş bir hayat felsefesi. Kutlarım sizi. Hayat neşeniz eksik olmasın. Hayatın içinde Umut ve gülümseme varsa gerisi kolay değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında gerçekten öyle umut ve gülümseme bizlere ucurumda uzatılan bir dal gibi...😊

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10

Vazgeçişler...

Kendini Sev