O Kitap...

Eskiden çok sevdiğim bir kitabım vardı. Sevgi, özlem,heyecan ve gizem hepsi onun içinde saklıydı. Okurken her zerresi beni heyecanlandırırdı. O kitabı defalarca okudum. Her satırını ezberlemiştim. Fakat şimdi bir zamanlar, içimde hayat verdiğim o kitap artık çok farklı geliyor. Sanki hiç okumamışım,hissetmemişim gibi yabancı. Her şey o kadar fazla farklı ki. Tabiki ben değiştim, kitaptaki ruh değişti. Eskisi gibi o kitabı sevmeyi,ona değer vermeyi çok isterdim. Ama olmaz artık değil mi? Çünkü heyecanını yitiren her şey değerini kaybeder ve o kitap sendin.

Esra Tengilim 


Yorumlar

  1. yazım tarzınız çok hoş :)

    YanıtlaSil
  2. Kitap benzetmesi yapabiliyoruz tabi burada önemli kimi hangi kitapla eleştirdiğimiz, bazı kitaplar ne kadar sevilse de bir defa okunur bazı kitaplar ise sevgi bağı olmasa da defalarca okunur. Bazı kitaplarsa eşsizdir hiçbir şeye veya hiç kimseye benzemez.

    YanıtlaSil
  3. Güzel Yazı blogun harika :)

    YanıtlaSil
  4. Sonunu görene kadar gözümün önünden bir çok kitap geçti, eski keyfi alamadığım, artık hiç heyecanlı bulmadığım kitaplar.. Ama sonu beni yıktı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel anlatmışsınız sizinde kaleminizi çok beğendim😊

      Sil
  5. Güzel yazdın. Selamlamak👍

    YanıtlaSil
  6. oooooo ters köşe yaptın ooooo :)

    YanıtlaSil
  7. Evet insanın kitap zevki değişiyor yıllar geçtikçe diye düşünürken.."O kitap sendi"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karşımdakine vermek istediğim hissi vermişim o zaman 😊

      Sil
  8. kitaplar,olaylar,insanlar değişiyor çünkü biz değişiyoruz..
    ne de güzel anlatmışsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle değişim kaçınılmaz 😊 çok teşekkür ederim 😊

      Sil
  9. insanlar değişiyor, değiştikçe gelişiyor.

    YanıtlaSil
  10. Evet ben de bu sene gördüm o değişimi :)

    YanıtlaSil
  11. heyecanını yitiren şeyler değer kaybetmez, alışkanlıklar da kıymetlidir.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10

Vazgeçişler...

Kendini Sev