Merhaba bu yeni ben...

Yok öyle her istediğinizde yanınızda olan bir eşya değilim ben. Sevgiyle ve güvenle yıktığım o duvarları,sizden bıkkınlığımla tekrar örüyorum. Bakın öğrendim artık. Kim olursa olsun güvenmek yok. Artık tüm içtenliğinizle konuşabileceğiniz bir sırdaşınız yok. Kimseye değer vermek yok. Benim insanların bitmeyen egolarıyla uğraşacak zaten vaktim yok. Farkettiyseniz sizin yüzünüzden artık sokaklarda samimiyetle gülen insanlar bile yok. Hayallerim çok ama size anlatacak hevesim yok. Bu yüzden benimde kalbim buz gibi artık. Ben çok yoruldum. Eskiden olsa yapılanlara karşı biraz kırgınlık olurdu içimde ama şimdi içimde zerre his yok. Bazılarına karşı değişmek zorundayım. Bunu kendim için,ruhumu huzur içinde yaşatmak için yapmalıyım.

 Merhaba bu yeni ben buyrun tanışın eserinizle...

Esra Tengilim


Yorumlar

  1. I-ıh... Yapma. yanlış insanlarla berabersin belki de, hepsi öyle değil ki.. O zaman işin kolay zaten, dünyada başka tür milyarlarca insan var :) bulmak zaman alabiliyor ama var. Bol şans.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında mesele birini bulmak değilde daha çok verdiğimiz emeğe üzülüyoruz. Yıllarını verdiğin insan güveninden vurup yarı yolda bırakınca afallıyorsun.

      Sil
  2. Evet tamda hissettiğim buydu teşekkür ederim😊

    YanıtlaSil
  3. bak böyle yapınca hayat daha kolay çünkü üzülmezsin kırılmazsın şok olmazsın :)

    YanıtlaSil
  4. Ülkenin genel haline bakınca yazdıklarınız mantıklı geldi ama özel hayatınızı kastediyorsanız o zaman zaten yanlış yerde/kişilerle birlikteymişsiniz gibi duruyor, sitem etmek yerine yeni bir başlangıç yapmak daha doğru (daha zor ama) gibi geldi:) Kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sonuçta hayatta her şey bize bir ders veriyor o yüzden bende dersimi aldım bence.😊

      Sil
  5. Beklentiyi hep düşük tutuyorum ben ama yine de masumiyet istiyorum insanlarda sonra bakıyorum yok, kalmamış...

    YanıtlaSil
  6. eski günlüklerimi okudum bugün ne salakmışsın, vay angut dedim durdum kendime. eski ben neden öngöremedi çünkü o hataları yapmamıştı, ders çıkarmamıştı. her öğrendiğim bi tecrübe oldu. yeninden şekillendirdim kendimi. ama 93 bölümlük dizi de olurmuş o yaşadıklarımdan. yaşarken kötü de sonrasında da bu şekilde teselli bulmak gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten teselli bulmaktan başka çarede yok.

      Sil
  7. Değişmeyen tek şey değişimdir, bu hayatta olumlu veya olumsuz bir şekilde bizleri değişmeye sürüklüyor, bu değişim selinde önemli olan varmak istediğimiz yönde akıntıyı kullanabilmek. Evet insanlara değer vermek önemli ancak doğru insanlara hayatımızda yer vermeliyiz yoksa sonuçlar bizi umutsuz bir vaka olmaya doğru itebiliyor. Yeni ben çağrınız karşılık bulur ve istediğiniz gibi bir yaşantıya uyanırsınız umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah çok teşekkür ederim yorumunuz içinde desteğiniz için de 😊🌸

      Sil
    2. Son paylaşımda bu yazınızdan alıntı yaptım.

      Sil
    3. Çok mutlu oldum teşekkürler 😊

      Sil
  8. deepin sölediği gibi,boşver kafana takma..🙂

    YanıtlaSil
  9. melabaaağ yeni bir senee :)

    YanıtlaSil
  10. Senin dışında herkes, senin filminde figüran. En çok kendini sev, en çok kendine değer ver ve saygı duy kendine. Böyle olunca ister istemez sınırlarını göstermiş oluyorsun herkese ve hadlerini bildirmiş oluyorsun.

    YanıtlaSil
  11. İnsanı böyle yapan o kötü insanlar işte..

    YanıtlaSil
  12. iyi haftasonlarıııı :)

    YanıtlaSil
  13. Güzel insanlar karşına çıkar umarım :) aynı hataları tekrar yapmamak için öğrenmemiz gerekiyor belki de böylece.. Güzel pazarlar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Umarım güzel bir gün geçiriyorsunuzdur. 😊

      Sil
  14. Ah o verilen değerler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10

Vazgeçişler...

Kendinden başka...