Kalbimi Özgür Bıraktım

Sadece bazen merak ediyorum. Çoğu insan yerinde olmayı o kadar çok isterken, sen neden yerini sevmedin neden yerini sahiplenmedin? Akıl alır gibi değil...

Sevginin en saf halleriydi o zamanlar. Acısada kalbim gençliğimin en güzel yıllarıydın. Sevginin zerresi yoktu belki ruhunda ama benim sevgim tüm dünyamı güzelleştirmişti. Evet hiçbir şekilde yanımda olmadın. Hatta belkide sevgim sana ağır geldiği için varlığımı bile kabul etmedin. Fakat ben içimdeki sevgiden ötürü mutluydum. Yanlış anlama bunlar özlem satırları değil. Sadece bazı şeyleri artık böyle özgür bırakıyorum. Geçmişimle vedalaşıyorum. O zamanlardan aldığım çok dersler var. Mesela artık en çok kendimi seviyorum. Beni yıpratan şeylerden hemen vazgeçiyorum. Daha güçlü olduğumu düşünüyorum. Kimsenin beni üzmesine izin vermiyorum. O zamanlar söyleseler inanmazdım ama sana dair hiçbir iz yok kalbimde. Büyük bir sevgiyi öldürdüm ve bundan hiç pişman değilim. Her şey daha güzel artık. Çiçekli hayallerim var. Sonsuz bir gökyüzüm. Biliyor musun? Beni gerçekten mutlu edecek insanlar,hep tam zamanında beni buldular. Ve düşündüm ki gerçektende insan kalbi gibi yaşıyormuş hayatı. Ben sana rağmen iyilikten hiçbir zaman vazgeçmedim. Çünkü her şeyin bana geri döneceğini biliyorum. Şimdilerde o zamanlarda ki gibi uzaktan izlediğini biliyorum. Bu yüzden bilmeni isterim ki eskiden çok kızgındım sana ama şimdilerde kırgınlığım bile yok. Şüphesiz ki olmaman,olmandan daha hayırlıydı. Neyse bu sana dair son yazım. İstemeden bana kattığın değerler için çok teşekkür ederim. Ben artık özgürüm. Hislerim özgür. Gülüşlerim özgür...

Esra Tengilim


Yorumlar


  1. Hayatta hiçbir şey tesadüfi değil. Her şey, herkes tekamülümüze katkı sağlamak için hizmet ediyor. Mesajı alıp yola devam etmek güzel başarı 😊🤚

    YanıtlaSil
  2. yayınlarınız benim akışa düşmüyor neden acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum ki nereden olabilir sorun 😞😞😞

      Sil
  3. Kesinlikle zaten her insan bir ders değil mi?

    YanıtlaSil
  4. Kendini sevmek ilk başta anlamsız gibi gözüküyor ama aslında o kadar önemli ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oysa her şey kendini sevmekle başlıyor...😊

      Sil
  5. kendinden yola çıkıp genelleştiriyon, kişisel gelişimci oldun valla seen, umut veriyoon :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy çok mutlu oldum inşallah daha çok umutlarda buluşalım deep 🌸❤

      Sil
  6. Sonunda olumlu bir noktaya varmanız güzel:) Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. İnsanlar görülen vefasızlıklar, hayırsızlıklar, nankörlükler, kıymet yüklenmeyen, değer yüklenmeyen davranışlar kimliğimizi olgunluşturmamız, kişiliğimizi yetiştirmemiz ve onların aksine daha nitelikli bir insan olmamız adına birer fırsat. Bu yazıyı dönüp ben ne yazdım diye okuduğunda ''ne güzel fırsatlar edinmiş ve ne güzel değerlendirmiş, sevmeyi, değer vermeyi, kıymet yükleyerek hareket etmeyi bilen bir insan olmayı bunlar sayesinde öğrendim'' demeni temenni ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şükür bazı şeyleri gördüm 😊

      Sil
  8. Çok daha iyi bir insan olmak için tecrübe sahibi olmamız eğlencelidir. Yaşlandıkça birçok yönden bilge oluruz.

    Endonezya selamlar.

    YanıtlaSil
  9. Hayatta her şeyi tecrübe olarak görmek gerek diye düşünüyorum, sonuçta zamanı geri getiremeyiz. Geçmişte yaptığımız hataları veya bize yapılanları gidip değiştirme lüksümüz yok. Gelecek yaşantımıza odaklanıp bugünümüzü en iyi şekilde geçirmemiz gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet en azından geleceği güzelleştirmek için bunu yapmak gerek.

      Sil
  10. Ne güzel bir yazı, kuş gibi özgür!

    YanıtlaSil
  11. Bunu okurken, sanki bir romanın arka kapak yazısını okuyormuşum gibi hissettim :) Belki bir gün bir romanın arka kapak yazısı olur, kim bilir :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle hissetmenize sevindim inşallah bir gün bir kitabım olur ve orada da buluşuruz ☺️

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10

Vazgeçişler...

Kendini Sev