Sevgili Geçmiş

Sevgili geçmiş ne çok yorduk kendimizi. Ne çok geç kaldık hayata. Sana dönüp baktığımda, insanlara kıyamadığım kadar,keşke birazda kendimi düşünseydim diyorum. Öğrendim artık hayat gerçekten, ilk hassas olanları harcıyormuş. Gerçi hafif mutluluğun dokunduğu zamanlarda oldu tabi.Ama hayal kırıklıklarımıza da çok iyi sabretmedik mi? Şüphe yok ki,bugünü güzelleştirecek de sendin. Yarını güzelleştirecek olan da. Çok hakkın var. Sahi sence artık akıllandım mı? Bazı hataları yine bile bile yapacak mıyım? Mesela insanlara yeniden güvenebilecek miyim? Biliyorsun insanlara karşı hiç yanlışım olmadı. Bu yüzden yanan hep ben oldum. Ama olsun bunlara rağmen, sana söz! Senden daha güzel yaşayacağım geleceği ve daha iyi bir insan olmak için karşıma çıkan,tüm zorluklarla savaşacağım. Buna tüm kalbimle inanıyorum. Sende yaşadığım her şeyden dersimi aldım. Umarım sınıfta kalmam artık. 

Esra Tengilim


Yorumlar

  1. Ne güzel bir yazı konusu bu. İnsan geçmişine neler söylemek ister acaba, düşündürücü... Sen de güzel ve naif hesaplaşmışsın geçmişle Esra, tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bir şekilde barışmak gerek diye düşündüm çünkü geleceği görebilmek için önemli. 😊💕

      Sil
  2. Söz verip geleceğe bakmak lazım. Sınıfta kalmak falan yok bence :)

    YanıtlaSil
  3. evet eveet hepimiz dediğin gibi yapalıııım :)

    YanıtlaSil
  4. Kalan ömrünüz geçen ömrünüzden kat be kat güzel olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin inşallah teşekkür ederim 😊

      Sil
  5. İnsan kendisine güvenirse başkalarına daha kolay güveniyor. Kendine güven ise kendini geliştirince oluyor.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili gelecek, sende de hatalarım olacak, keşke yapmasam dediklerim. Ama yine de geri adım atmayacağım denemekten :)

    YanıtlaSil
  7. Güvenmeyeceksin, güveniyormuş gibi yapacaksın...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10

Vazgeçişler...

Kendini Sev