Hayallere Sarılmak

 Öyle bir dünya istiyorum ki herkes birbirine yardım etmekte yarışsın. Kimse haksızlık karşısında susacak kadar korkmasın. Sevgi,merhamet ve bilgi her şeyden önce gelsin.Herkes kendinin farkına varıp dünyasını güzelleştirsin.  Böylece daha güzel,mutlu bir dünya olmaz mıydı? Mesela benim bir sürü hayalim var. Örneğin yazılarımla bir çok kalbe dokunup, insanların kalbine iyi gelmek istiyorum. Sonra dünyada yardıma ihtiyacı olan özellikle de çocuklara yetişebilmek. Yüzlerindeki tebessümle hayatımı güzelleştirmek istiyorum. Hayatımı anlamlı kılacağına inandığım şeyler bunlar. Herkesin bir amaç için dünyaya geldiğini düşünenlerdenim. Bir gün hayallerim olur mu bilmiyorum ama bunları düşünmek bile iyi geliyorken, gerçekleştiğini düşünmek çok heyecan verici. Hayallerime nasıl yaklaşacağım bilmiyorum. İnşallah Allah güzel fırsatlar çıkarır karşımıza ve hepimiz hayallerimize kavuşuruz. Sizlerinde hayallerini bilmek isterdim. 
Esra Tengilim


Yorumlar

  1. Canını sıkmış olmayayım ama yok öyle bir dünya. Hayal kurmanın sınırı da yok elbette. Lakin genlerimize işlenmiş bazı özelliklerimiz, duygu ve düşüncelerimiz, ne yazık ki hayallerimizle örtüşmüyor.

    Yardımlaşmak ne güzel bir davranış. Bugün sana yardım edersem başım sıkıntıya girdiğinde sen de koşmaz mısın beni kolaylamaya? Ama olmuyor işte, güzel sözler fiiliyata gelince buharlaşıyor. Neden mi? Çünkü kibirli bir yaratıklarız, dara düşenleri umursamıyoruz. Eğer birinden menfaat beklentimiz varsa, göstere göstere yapıyoruz yardımı, aramızda o duruma düşmediği için büyüklük taslayanlarımız bile var.

    Haksızlık karşısında susmak zorunda kalıyoruz. Yoksa hakim güçler hizaya getirir hemen bizi. Bu yüzden bana dokunmayan bin yaşasın diyoruz.

    Ah benim güzel kardeşim, ne zaman ki para icat oldu, insan sevgi, saygısını yitirdi. Ha yardımsever, iyi kalpli insan hiç mi yok? Var elbet var olmasına. Ama sayıları öyle az ki:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylediklerinde o kadar haklısın ki. Ama bir şeylerin değişmesi için başlamak gerekmez mi? Ben insanlar bana kötülük yapmayı düşünürken bile onların iyiliğini istedim. Kimse bilmese de hak bilir dedim. Onlar yaptıklarından pişman oldular. Bende onlar gibi olmadığım için mutluydum. Yani iyilik insanın içindeki küçük bir kıvılcım bir fırsatını bulduğu an ışık saçıyor ve çevresinede bulaşıyor. Allah bir şekilde kalbin güzel olursa hayatını da güzelleştiriyor. Umarım hayatlarımıza öyle iyi kalpli insanlar girer de seni de benide şaşırtırlar 😊

      Sil
  2. İyilik ve kötülük her zaman var olacak. Bazen iyilik kazanacak bazen de kötülük. Ancak, iyi insanlar mağlup olsalar bile iyi oldukları için kazançlıdırlar. Kazançlı insanlardan olmak dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah olabiliriz 😊 değerli yorumunuz için teşekkürler 🙏

      Sil
  3. Güzel dileklerinize canı gönülden katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Devam edin ve iyi tutumunuzu koruyun. Dışarıdaki birçok insanın kötü karakteri var, ama biz yine de iyilik ve sevgiyi yaymak için iyi bir kişiseliz.

    YanıtlaSil
  5. Sizinki gibi hyallerimiz çok ama "hayaldi gerçek oldu"ya dönüşür mü,orasını zamanla görücez..Dilerkleriniz herkes için olsun..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlısıysa olacaklardır. Umudu kaybetmemek gerek. 😊🙏

      Sil
  6. Great post. Your blog has very cool content <3
    I am following you and invite you to me

    YanıtlaSil
  7. Belkide hayaller bizi hayata dair tutunmamızı destekliyor.

    YanıtlaSil
  8. yazmak ve çocuklar ne güzel hedefler hadii işallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bakalım hayat neler gösterecek 😊💕

      Sil
  9. ne güzel hayallermiş...inşallah tüm hayalleriniz birgün bir şekilde gerçek olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hepimizin teşekkür ederim 😊

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10

Vazgeçişler...

Kendini Sev