Geç Kalma



Bilmiyorum kimsin,neredesin,ne yapıyorsun? Kalbim puslu göremiyorum artık. Birbirimizden habersiz belki de yanımdan geçip gidiyorsun bu hissiz sokaklardan... 
Umarım mutlu ve huzurlu bir hayatın vardır. Tanımadan o kadar bağlıyım ki sana. Ah bir bilsen seni ne çok bekledim. Varlığından hiçbir zaman şüphem olmadı. Kalbinin atışını en derinlerimden hissediyorum. Yıllara sığdıramadığım bu yalnızlığı ancak sen gelince bozacağım. Diyorlar ki,insan kaderindeki insanla karşılaşınca,ruhları birbirini tanırmış. Umarım yakın bir zamanda ruhlarımız birbirine sarılır. Çünkü ben çok yoruldum. 
Samimiyetsizliğin virüs gibi yayıldığı bu zamanda sana çok ihtiyacım var. Hayat çok kısa,fazla bekletme olur mu? Doğru zamanda doğru yerde görüşmek dileğimle. Sevgiyle kal.
Esra Tengilim


Yorumlar

  1. Hiçbirimizin ruhu diğer yarısını bulmadıkça dinginleşmez. Doğru zaman şuandır umarım.

    YanıtlaSil
  2. belki beklemek daha güzeldir

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Parmak Uçlarıma Hapsettim #Kelime Oyunu 10

Vazgeçişler...

Kendini Sev